Phew

Shit... va de händer grejjor och de är mycket typ hela tiden... å ja trivs med full fart!!! :)
Vad har hänt sen sist?? Fasen ja kommer inte ihåg.... haha
Massor...
 
Jag har ju startat med viktväktarna... de går såå bra... och de funkar ju verkligen,,,, Första veckan -2,8kg.. mycket bra,,,
jag brukar iofs alltid tappa mycket första veckan de är veckorna efter som gäller att Hålla I...
Så i morgon är de invägning för V 2...
Man får ju äta så galet MYCKET och en massa gott!!!
i Fre

HAHA i Fredags kirrade ja Tacos med STIL!!! =)
 
På jobbet går de bra... de kommer n en massa finfina saker hela tiden,,,,
Kaffet & Snusksoffan levererar!!!
 
 
Förra Helgen va de Oxelömarnad.... vi tog en cykeltur ner.... Vi hade ett extra barn med,, Min Kompis Dotter Emmie,,, de va jätte kul,,, barnen va nöjda... åkte karuseller som FAAAAN!!!
Åt sockervadd & Shoppade...
 
På Lördags kvällen va de Dans på "cupan" de är alltid nåt i vår By på Marknadskvällen,,,, De va Jätte Trevligt... tog en förfest med Trevligt fölck hos vännen Ola, sen ner å dansa... Tiden gick sååå Fort bara.... HAHA

Va så djääävla sliten dagen efter helt Galet... Sov till 15 då kom mamma med barnen..... hämtade min Bil 19:00 hos Ola,,, HAHA jösses,, Men de va de värt.. ELLLER????? de visar sig på vägningen i morgon.. :/
 
Denna vecka är de Pappa vecka,,,, =(....
 
Så jag har städat tvättat bakat å Lagat matlådor,,,,
Idag har jag Ledig dag.... Mon Vän tove va hit å hjälpte mig med en liten sak... ;)
Återkommer om de.. (Hemlis)
Dagis ringde... Dom fick inte tag på Daniel,,, Ida mådde inge bra... så ist för att Gymma åkte jag å hämtade Ida.... och Jag tror att de va Mammalängtan mycket av de magonda... för nu har hon varit Pigg... å ätit massor.... Undrar om hon Har stor mask i magen Hon äter JÄMT,,,, å klagar på Magont titt som tätt... ;(
 
Jag har börjat med Nya chemat Nu... så ja Jobbar varannan helg. och denna Helg är min Jobb Helg...
Men börjar med att jobba Torsdag & Fredag,,,, och Gymma efter jobbet..
Japp vi är ett Gäng tjejer som köpt Gymkort på Atlet klubben i Oxd... ska försöka träna 3ggr/veckan... Iaf då jag Inte Har barnen...
Vi Har en liten grupp på FB som vi bollar lite oss Emellan... om vem som ska träna då & så...
Toppen bra!!!
 
Så nu Kör vi!!!!
 
Har köpt en asa snygg klänning till Emmas Bröllop i sommar... Hoppas att den kan sitta Någorlunda bra då.. :)
 
Nu ska ja Brassa In till Stefan på Jobbet Han ska Hjälpa Mig Lite.. =)
 
Ha de FIINT...
PUSSAR & KRAMAR!!!!
 
 
FIA
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

fuuulllt össsss

2014-05-15 @ 12:42:40
URL: http://busnova.blogspot.com
Postat av: Anonym

Kul att du skriver lite då och då!! Hooot som alltid😙
MR F

2014-05-15 @ 18:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0