wiiiiii

Invägning i morse... trots fest i helgen -1,7 kg
Fy satan va hääääälit jag är så glad!!!

en sak som gör mig lessen..... Ida älskade Ida... hon saknar mig sååå mycket... faaan
Idag ringde bästa fröken från dagis... jag fick prata med Ida.. hon va lessen.. 😢😢😢
men blev på bättre humör efter mitt samtal.... usch mitt hjärta går i bitar....
fick även medd från Nea idag... Älskade barn...
jag vet att de är perioder. . Ida är känslig nu... hon har slutat Ridskolan.. hon ville inge mer... och ska snart börja förskoleklass... de är mycket nu...




Vi får göra de bästa av situationen. ... och jag är sååå tacksam att Förskolan är bäst å ringer å har bra kontakt med oss... 💜

Jag jobbade sent idag... de drog ut på tiden... ja va så hungrig va hemma vid sju... så de blev inge gym idag...

Men idag kom klänningen. .(Desigual).. ett mål jag har med denna viktresa... att ha mindre mage snyggare ben å putigare rumpa och ha denna klänning på Emmas bröllop i sommar!!!!



så nu kämpar ja på !!!!

slappar i soffan. . fryser... ska knoppa strax!!!
Pussar Fia



Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte ska en sådan snygging behövs ligga och frysa!

MR F

2014-05-15 @ 22:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0