Amen Hallåååå!!!!

Fredag!!!
just nu är jag Å D på en liiten road tripp!! 😉 på väg till Vaggeryd!!!


veckorna bara flyger fram.. å nu har ja ännu en Jobbhelg framför mig!!!
Gör inget när jag lav mitt jobb!! 😉

ja vad har hänt... jo jag har tömt min lägenhet på ALLT... nu ska den bara städas... de känns jättebra. . även om ja bara ÄÄÄLSKADE denna lägenhet. . å kommer sakna den..
vi har även fixat lite hemma i huset... ☺


Nea har fått stor Tv å Wii på sitt rum Lycklig! !!


jag har Sytt gardiner å pimpat sovrummet!!!


Nova skulle den 4/11 blivit 14År så vi grattade henne med tända ljus och Ida sjöng... saknar hundtrollet så mycket! ! 💜


Vi har firat Fars dag.. med paket å sång...Tanken va att vi skulle äta frukost alla 4 i sängen mysa och så MEEEEN våra barn började med att bråka å tjaffsa om Vem som skulle sitta vart.. så jag fick ett Bryt å satte mig i vardagsrummet. ..
gaaahhh detta bråkande Hela tiden gör mig galen!!!!....
Trots de Älskar ja dom till Döden.. mina fina tjejer!!!



Men pappa D fick ett Fiint armband som han blev så glad över å använder flitigt! !


Tack för hjälpen Keit på Vackra Naglar!!!


Vi va även å firade min pappa Göran... storasyster med familj kom åxå.. de va sååå mysigt ja tror han blev så glad!!!





Japp ja hade klänning åxå... hör inte till vanligheten!!!




vi va ju så klart på Kyrkogården å tände ljus på allahelgona så fint de är!!! stämmingsfullt!!!

Jaaa Ida har ju Tappat sin Tand.. ÄNTLIGEN! !!! så hon längtat!!! å hon blev så stor helt plötsligt! !!


Å tandfen kom så klart...😉

De är julstämning i stan... så fint nu när julbelysningen är uppe över gatorna... 😉


Några klappar är köpta!!! känns skönt då ja jobbar jämt å hel julen å nyår.... Catchiiiing 😉😄

Jaaa vi fick lite snö här åxå en natt... barnen va sååå lyckliga!!!!


Mamman mindre lycklig då ja ff har sommardäck å de va slibbrigt på vägen...😕


nu är ju allt borta å de är 8 grader varmt haha de svänger fort!!!

Nu ska ni få Höra!!!!
Jag har ÄNTLIGEN köpt Tränings kort på Puls & Träning Oxelösund. ..


å har hunnit med två pass.... En med PT Tove som körde skiten ur mig... (taaack 💜)
å i går lite core å easyline.... stolt över mig själv !!!
💪👌💪😛
Nu kör vi då!!!


Å jooo jag har bakat åxå... med mina barn... Muffins med choklad I...
funkar smidigt med muffins maskinen... 😉
Finns att köpa på Clas ohlson så klart! !!
den jag har är några år... men nu finns Nya fina i butiken!!!


Ja mer har väl inte hänt i mitt liv... även om de händer grejjor hela tiden.. 😉😉😂

Som ni vet med detta EEEVIGA bantande. . så har ja typ 5 kilo kvar.. 5 sega ja hoppas att med hjälp av träning å Lifesum appen att ja ska komma dit eller liite längre... 😉
jag har ju kommit sjukt långt ändå. å ALDRIG trillat tillbaka till start de är ja nog mäst nöjd över... att jag hållit mig kvar...
å ser man några Före bilder...


Och efter!!!




så Jo kag har kommit Rätt långt... å är glad å stolt över mig själv... 😉
45Kg har ja blivit av med... klappar mig på axeln....
på typ 4 år... ja de har tagit tid... å jag har Pausat många gånger.. men nu djävlar dessa 5 ska bort sen kan ja va nöjd...
Om man någonsin blir de!?

Ta hand om er om de är NÅN som kikar in ibland när ja är så trååååkig....


Pussar å Kramar
FIA

Kommentarer
Postat av: terorese

Jag hänger fortfarande här ;) du är.min.viktnedgångsidol!!

2014-11-14 @ 08:45:56
Postat av: Kajza

Hej
Ja jäklar vad du är duktig!!!! Stooor förebild här med😀😀👍👍
Så jag kämpar på m mitt

2014-11-14 @ 08:59:14
Postat av: Lina

Din viktresa är helt galen ju, jag är sjukt imponerad.

Måste fråga vart du köpt den sjukt snygga rosa randiga tapeten du hade i ett av barnrummen i lägenheten du sa upp? Älskar färgerna verkligen! :)

2014-12-02 @ 14:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0