💛 hejsaaaan💛

Nu ska ja ta mig i kragen å blogga lite.... veckorna går undan... men nu är ja ledig några dagar!!!



Julen har kommit till jobbet.. eller Advent iaf.. massa fina saker rammlar in varje dag...
Jag Älskar julen!!!







Jag älskar åxå doften av färg.. cement.. 556... lim... asfalt .. betong haha å ja är INTE gravid...
men att plocka upp varor som ska in i brandskåpet är häälit..


jag fick en önskan att lägga upp 5 svartvita bilder i 5 dagar på Instagram. . jag ogillar sånna "nomineringar" men den här gången körde ja...










Annars då .... ?
de händer inte så mycket....
jag har plockat ur nästan allt i lägenheten .. och bokat flyttstäd.. skönt att slippa sånt själv...
jag har varit galet effektiv... 😉 burit å kånkat.... Mamma har som vanligt varit en ängel å hjälp mig endel...💜

De har blivit liite kyligare ute... jag älskart... att få bylsa på sig varma kläder är sååå mysigt....


den blire väldans mycket slappa i soffan åxå... skönt... jag sa till D i morse att de känns som att ja inte träffat honom på länge... då vi ätit å fixat så somnar han i soffan... så vi hinner aldrig prata på kvällarna... 😉






Å nu är de Vintertid åxå... en timma extra på morgonen !!! hääälit!!!


I fredags va de dags... för Halloween Disco. .. Å även Idas första disco...
så jag sminkade tjejerna och sen gick dom med varsin kompis....







Ida ringde typ 30 min innan de va slut... då ville hon hem... hon va lessen å trött... vi va uppe tidigt på morgonen hon stod å gäspade i kön in till discot haha gumman..
å hon va inte så imponerad. .. alla skrek så mycket... så nästa gång skulle hon Inte gå på disco utan vara hemma å ha fredagsmys istället. ..😂😂 älskade unge...
Även linnea å Filippa ville hem innan de va slut.. jag va döds trött... nea va hemma strax efter 22.... jag hade nog slummrat i soffan 10 min då.. haha...


I går bakade Ida med Farmor. . jag å Nea hade "egentid" D va på kurs...
vi åkte å handlade lite... köpte ett knivblock på ö&b 99:-... kikat på exakt samma på nätet.. för 999:- haha så jag är nöjd!!!



åt Lunch på Stationsgrillen i Oxelösund. . jättebra gott å mysigt...





Efter lunch åkte vi till Jade å filippa å fikade snackade skit å bara myste. . dw är alltid lika trevligt! !!!
Å Gusten (katten) är så fiiiiin å mysig jag dör! !!






Jade håller på att rensa.. å jag höll mig framme. .. fick en asa mysig tröja...


en jacka å blus... Tack för de..💜

Sen åkte vi hem å hade mys... ja D somnade å barnen likaså.. jag kikade på tv somnade sent...

Idas bak gick bra... massa gott å läskigt




Aa just de Ida fick lite kläder häromdagen...


hon vägrar thigts å jeans... använder bara harembyxor å mjukisar...😉 så dessa gick hem....

Nu har barnen Höstlov.. så jag hade turen att få vara ledig på måndag har ledig dag på onsdag å ledig på fredag. .. onsdag ska mamma å ja åka en sväng till Ikea. ... sen ta en fika hos syrran... 💜💛

Nu ligger vi å myser i soffan med massa gott...
på efm blire fika hos bonus farfar.. mysigt...

Hoppas ni har de bra... och att de är Nån som läser... 😉

Pussar och Kramar
FIA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0