💜 Lördag💜

en leeedig Lördag åxå.. då njuter man liite extra.. 😉
i torsdags klippte ja ju mig.. 😉
asa nöjd med färgen.. jag trivs bättre i röd... slippa färga utväxt å jag kännde mig så blek i de ljusa på nåt vis.. även om de va många som tyckte de va skit snyggt... ja jag åxå.. när de höll rätt färg.. den här is vita..
dock blev de åt de gula hållet rätt snabbt.. silver schampo i all ära...
Nä min blonda tid är över.. 😊

före bilder. .




Under processen. .





(lånade frissans bilder)
å efter..








de blev liiite för kort.. men de va ja som sa klipp de kort.. haha men om 2 veckor är längden perfekt!!!
och som alltid när jag är nyklippt å så här kort.. känner jag mig lite som en Flata.. hahah .

På tordags kvällen satt vi i soffan å myste...


Fredag började ja tidigt...


plockade varor å hade en bra Lönefredag med mycket kunder på jobbet...
nya doftljus har kommit.. luktar sååå gott!!!


och mini hamburge press.... såå kul..
till förfesten som tilltugg.. eller barnkalaset... 99:-


efter jobbet hämtade ja barnen.. sen åkte vi till lägenheten å hämtade massa saker... nu är de inte mycket kvar där borta... jag har varit väääldans effektiv med att köra hit saker...
ska vara ute innan jul så jag har ett tag på mig. . 😉

sen åkte vi hem.. plockade upp allt åt mat å mys... barnen somnade jag rensade lite i skafferi och bland kryddor... fan va mycket som gått ut i datum.. de är inte ofta man rensar sånt...
sköönt när de är gjort....



Vi saknade pappan i huset jätte mycket...
Han är på kryssning... i stormen.. jösses.. klass 1 varning på havet... de gungar nog bra.. jag som personligen ogillar båtar skulle må skit dåligt. dödsångest..
Han kommer hem ikväll.. då ska ja cykla med min P till Maria å ha mys vin kväll å snacka skiit...
super trevligt. ..
Saaknar dig Daniel 💜💜💜

Konstigt att man kan vara så här nykär efter 15 år... jag har pirr i magen är orolig å längtar ihjäl mig efter D...
vill bara kramas å vara nära honom Hela tiden... en härlig känsla
Now and Forever 💞💜💟💋😘😗😙

Nu ska ja mysa å städa lite.. åka å handla med mina töser....

ha en Härlig helg!!!
Pussar och Kramar


FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0