middag

Ja måste bara dela med mig ... bakade lchf hamburgerbröd  förut... galet lätt å sjukt gott... vi åt och åt kan tro att dessa är goda frukost frallor åxå... 
Jag hade inte frön på.. 😁 detta måste  ni testa!!! 
 
Sen gjorde jag en sås till !!! 
Jag hade en matsked tomat pure i åxå... ✌✌
 
Gjorde egna hamburgare och tzatiki... 
Tände grillen å grillade lite... De regnade så ja fick dra ut markisen lite... perfekt 
 
Barnen har badat.. vi är mätta.... De känns konstigt att var mätt å belåten hela  tiden typ!!! ✌ men de är väl så de ska vara... Jag hoppas de visar sig nästa vecka åxå...  
Kaffe  å invänta Robinson. .. vi är fast jag å D.. Ja kanske för att Alexandra är med 😁😊 vi hejar ju så klart på henne!! Från Nyköping.. 
Nu är pappan hemma åxå... han gillade burgaren han määää 
 
🍔🍔🍔🍔🍔🍔🍔🍔🍔🍔
fia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0