Heeej

Ojoj va jag är Rastlös... vill inget hellre än att jobba komma uut träffa folk göra mig i ordning.... 😣😣😣


själv fick jag en släng av Magsjuka i tisdags... trodde de va dålig mat men ja vet inte...
så jag va först Ledig i måndags då jag jobbade helgen.... sen sjuk tisdag och onsdag. ..
I natt kom Ida till oss kröp näära mig varm som en kamin... höll på att svettas ihjäl.... 😯 japp Feber och magont i morse.... helvette INTE magsjuka hoppas jag...
så Hej Vab...jag som nästan skulle skriva att inte på hela Dec och Jan har ja vabbat!!! men Nä.... bara de inte är kräksjukan är jag nöjd.... JAG HATAR spyor.... 😨

Annars är allt fin fint... ska tapetseta å fixa linneas rum i helgen... hon har har valt själv... och va väääldans bestämd... svart och vit randig.... på längden en Fondvägg . å resten Vitt... så vi har beställt tapet och hoppas de kommer till helgen! !!!
Hon har lessnat på sin loftsäng... vill ha lite "tuffare" rum... så de får vi fixa!!! 😉

Passen på puls och träning är igång.. första i måndags... jösses va jobbigt de va.. uuhhhh va man tappar kondisen snabbt!!!
men nu är jag på gång... och jag har kört stenhårt med allevo/naturdiet och är nära mitt mål.. och ännu närmare min drömvikt...
älskar att kika på gammla foton... och se skillnaden...


hittade för övrigt en jacka.. på rean..
BARNAVDELNINGEN på lindex... haha heelt galet..


såå skön känsla stl 170....
jag SKA SKA vara i mål till vår tjejresa... och hålla vikten hela sommaren... en utmaning bara de... 😉
Jag Klarar de!!! nån gång måste denna viktresa ta slut.... jag har ju hållit på ett par år å kämpat!!!!
nu är de kul... så här lite har ja inte vägt sen ja va typ 16 tror ja...
så klart man är nöjd... 😉

De har kommit å försvunnit snööö.. Ida hann med att bygga en snögubbe. . de ca INTE olof.. 😉




Så nu när jag är på Benen får ja göra de bästa av hemma situationen. .. tvätta städa slipa tapet skarvar.. och Dyl...
sköt om er Finisar 💜😘

Puss FIA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0