Renovering

I lördags körde vi igång... med att renovera linneas rum... hon va så trött på sitt rum å loftsäng... så ut med den och val av tapeter av linnea så va de bara att sätta förhållandet på prov..m
D är värdens mäst nogranna person. jag är Tvärtom. . haha så jo ja va lite nervös hur de skulle gå.. Men shit vi va ett bra Team.. körde på hel dagen och de blev sååå bra!!!!










Så nu är Linnea jättenöjd!!!!
å vi mä!!! 😉

På lördag kvällen va de lite födelsedagskalas för vår Fina Vän Therese... ett bra tjejgäng och sjukt god mat fick vi!!!










Therese är sjuk... väntar på en njure.. och är typ värdens coolaste starkaste människa.. kör hon Dialys hemma... mitt i festen va de dags!!!
Vi fyllde på med godsaker å gjorde de liite roligare 😂😂


💜💜💜 T du är grym!!!

sen va festen igång... vi sjöng dansade å hade såååå kul .. jag kom i säng 03:30 !!!!












Tack Raringar!!!! som alltid när vi ses Sjuuuung Halleluja! !! 💃💃💃💃💃
va hes ända till Tisdagen hahah

Idag har ja Ledig dag... och ska vara Leeedig... då jag laddar för att jobba Lönehelg!!! Kan nog bli endel då Årets fattigaste månad är över..😉





Puss på Er allihopa 💜 💚 😘.
Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0