FRIERI

I går gjorde jag det.... jag friade till min Älskade Daniel.... hade planerat detta i 2 veckor... fifflat med rätt ringstorlek och beställt... och sen har dom kommit bort på posten... så ja fick panik... så igår pärlade våra fina tjejer 2 underbara ringar till oss... ❤❤❤❤

Sen åkte jag och jobbade några timmar... och när jag slutat å skulle värma min matlåda så gick brandlarmet i gallerian så vi fick snällt leda ut alla kunder och bege oss ut på gatan... ja de va inte Min matlåda... 😂😄 som utlöst larmet... de va nån som bränt nåt på en platta... men vi stod å väntade på brandkåren innan vi fick gå in igen...

När jag kommit hem bytte vi om och cyklade bort till våra vänner.... sen va de dags för Oktoberfest ❤

De skålade och tävlades vissa fuskade Andra INTE.... 😂😂😂 alla barnen va med så vi åt i omgångar riktig tysk mat.. både till varmrätt och efterrätt!!! Super mysigt....

Lite dans Klicka HÄR

Sen va de dags.... för mig... När vi år mat... att hålla ett litet Tal... å hålla mig för gråt... jag höll talet... gick ner på knä och friade till min Daniel ... och han sa Ja ❤❤❤

KLICKA HÄR för den lilla mörka filmen...❤😘

De va så mysigt!!! De va dags för oss nu... efter 16 år nja 15 om man räknar de året vi separerade...
Vi har gått igenom mycket.... Jag älskar dig min D

Fina ringar va??❤😘😍
Idag är vi trötta.. vi har precis beställt mat... sån dag idag... 🙊🙈 sen ska vi hämta våra cyklar ta en promenad... ❤😘☉ kan vi behöva....

Hoppas Ni mår bra!!!
OCH STORT TACK till alla som va med igår ❤😘😍 love you!!!

Ja när vi ändrade status på FB kom dessa bilder upp på mig och D 😂😂😂

PUSS PÅ ER !!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Stort grattis till er båda!!!💜

2016-09-19 @ 16:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0