4 dagar kvar!!!!!!

I morse åkte Daniel med sin lillebror till Sunne för att köpa bil..... så jag & tjejerna blev hemma,,,,, Vaknade av att linnea kommer inspringande i sovrummet 
-MAMMA MAMMA TOMTEN HAAAR VARIT HÄÄR MED JULKLAPPAR!!!!! KOM FORT & TITTA!!!!!!
så det va bara att kliva upp 06.15,,, Ida sov  till kvart i sju,,,,men då va ju hon bara tvungen att kolla in alla klapparna,,,,
hihi villken underbar syn.... jag kan sakna det där med att "tro" på tomten..... det va nåt visst,,,,,
Och eftersom jag är vääärdens dååligaste på att hålla mig så fick dom ju öppna varsitt,,, hrm,, men nu håller jag mig till julafton,,,, eller??? hihihi




  På fm bytte jag gardiner i köket,städade,plockade sen kom familjen kjellberg på kvällen och drack lite glögg jätte trevligt,,,Man hinner ju aldrig träffas så det va på tiden,,,, Daniel hade köpt 2 nya sorter på Sunda jätte goda båda två,,,,,,





I morgon bitti ska jag ev på promenad med Karin det ska bli skönt att gå innan frukost!!!
Sen åker familjen in till stan för att handla lite smått & gott tillsammans med alla andra.... när Linnea & jag va på stan i fredags va det såååå fruktandsvärt med folk,,,, och då kände jag FYYY FAAAN va skönt att vara klar med alla julklappar,,,, det är bara Daniel som har nåt att köpa,,,,det är nog första året jag inte känt nån stress för julen,,,, Maten handlar vi nog i morgon med så det är klart!!!!

Köpte förrästen jätte söta värmeljus hållare på jobbet i fredags,,,


& så klart en ny overall till Ida



Nehe nu ska jag kolla in dom andra bloggarna ,,,
Ha en fortsatt trevlig helg!!!!

Kramen FIA

Kommentarer
Postat av: Helen

ja självklart måste man köpa nåt till barnen :) men värmeljushållarna var söta som bär... hm... är jag rund under fötterna? jaja, imorgon ska vi oxå på stan . det är ju glasstömning på surprice. gonatt!

2008-12-21 @ 00:27:44
Postat av: Rebecca

Ha ha klart dom fick öppna varsitt... hade mina med fått om jag hade lagt dit dem..;)



kram

2008-12-21 @ 20:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0