Dan före dan!!!!!

I dag har Linneas bästa kompis & granne Alice varit här på fm dom lekte såå bra pysslade och grejjade på rummet,,, sen målade jag nagelack på flickorna hur nöjda va dom inte på en skala..... Och såå klar ville dom vara prinsessor så dom sessade omring här med halsband och klänningar,,, hihi sötnosar,,,,, sen efter lunch gick Linnea hem till Alice dom har lekt hela dagen,,,, det va längesen dom gjorde det,,,  Nea va nöjd,,,,




Ida sov i vagnen 5 timmar i dag herregud att hon tycker det är så skönt att sova ute i vagnen,,,, och skönt för mamma,,, jag städade skafferiet idag faan va mycket gammalt skit det ligger längst in.... hittade te som gick ut 2006 undrar hur mycket smak det va på det??men nu fick jag lite mer plats över,,,, till annat skit,,,, hihi

vid 20.00 åkte jag till Coop extra och handlade all julmat fasen va nice att handla den här tiden,,, knappt någe folk ,det får bli tradition,,,, sen har jag grilljerat skinkan så nu är allt klart till julafton,,,,, i morgon ska jag bleka utväxten,, skönt,,

blev en kort blogg i dag men bättre än inget,,,,¨
¨
Stora Kramar till er alla
/Fia

Kommentarer
Postat av: Helen

Vilken finfin julklapp!

Visst är det kul när de har kompisar! Vi hade besök idag av Harris bästa stugkompis! Såååååå kuuuuul!

2008-12-23 @ 00:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0