LUCIA!!!!



Ja och eftersom Linnea va hos Moster Ingela så glömde jag helt bort att lussa i morse för Daniel,, Jag & Ida hade ju kunnar riva av nån låt,, hihi Men jag hade helt missat denna dag,,, det va inte förrän på jobbet som en kund sa det är ju den 13:de LUCIA i dag,, ja just det,, men men ni får en liten Lusse bild på Mina småtroll ändå!!!



På jobbet va det inte så mycket folk,,, det hade kunnat vara mer, klart det va enmassa kunder & vi hade 3 kassor öppna men det hade kunnat vara mer,,,,,
Efter jobbet åkte jag hem och fixade mat riktig gourmet mat (stavas det så?? fick skällning av syrran att jag är USEL på att stava,, haha som jag inte visste det) vi åt korv,kassler,pommes,sallad,god sås och kaffe med mums mums till efterätt,,,, jag har inte ens pepparkakor till Lucia och allt,,,,
Syrran med barn & pappa kom hit och åt det va trevligt!!!


Linnea va såå nöjd dom hade varit på IKEA i dag och sen ätit lunch på MCD så dagen har varit toppen,,,, Moster skämmer bort henne så hon fick "lilla" mjukdjurs elefanten,,,, som hon bara ÄLSKAR och kommer garanerat sova med i natt och om hon kommer in till oss i morgon bitti kommer nog "DUMBO" vara med och trängas,,,,
                    
                                    

Nu ska jag mumsa popcorn och gosa med Linnea och DUMBO,,,
så ha en fortsatt mysig LUCIA
                                                                                                                                                                    
Stora kramar
Fia


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad underbart söta de är era tjejer och vilka fina dräkter! Leo fick vara pepparkaksgubbe han också igår! Gäller ju att passa på så länge han inte kan protestera...



2008-12-14 @ 18:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0