Massor att berätta....

Ja det har jag ... det känns som det va skit längesen jag bloggade,,, faan va fast man är när man tänker varje gång man gör nåt att det här måsta jag ta upp på bloggen,,,,, 

 I går jobbade jag till kl 13, som vanligt på mitt underbara jobb så hade vi det skiit kul, plockade varor på morgonen och fixade på min avdelning det va längesen... nu ere Nasser som sköter den eftersom jag är mamma ledig,,, men det kändes bra att få fronta och plocka lite,,,,,Mina avdelningar är Kontor,Leksaker,Konstnär,Foto/optik Det som jag brinner för & tycker är kuligast,,,,,,
Jag måste bara ge en eloge till Annsofi på jobbet som är komunikatör,, villket HÄST jobb hon gör skyltar,plockar snyggar till ÖVERALLT, hon är som en virrvelvind och kör gärnet precis hela dagarna det finns ingen på detta ställe som jobbar lika hårt som hon gör!!! fasen uten henne hade butiken INTE varit så fin som den är!!!



Jag och endel av mina favvisar på jobbet!!!!!!

 När jag slutade va jag med min Älskade pappa på sjukhuset han fick svar på sina prover han tagit på prostatan,,han tyckte det va skönt att jag va med honom,,, comfortoch han har prostata cancer,,, Stackars min älskade pappa,,,, men Läkaren han har är såå sjukt bra,, han va rak,ärlig,tydlig och berättade allt om operationen ( som det kommer bli pappa ville inte strålas och pendla till E-tuna)
Både pappa & jag va vid mycket gott mod när vi åkte därifrån..... det va jätteskönt,,, så operationen kommer att vara i jannuari och det kommer att bli jätte bra,,,, Cancer är ett så starkt ord,, man tänker genast DÖD,, men denna typ är såå vanlig så det är INGE problem... så det känns skönt,,,,och efter operationen kommer han gå på många kontroller och visar proverna att det finns nåt kvar så kkommer det ev bli lite strålning med,,,,,
MEN DET HÄR FIXAR VI PAPPA!!!!! JAG ÄLSKAR DIG!!!!

I går kväll va jag hos min BÄSTIS Hanna och Drack glögg och spelade Julklapps leken... faaan va det är skoj,,,,, vi va 8 st tjejer som hade köpt 2 julklappar á 50 kr var,,,,, sen lägger man alla klapparna i en hög och slår tärningar (2st) och om man får lika så får man välja ett paket,,, sen kör man så till alla paket är slut,,, då kan det bli så att nån blir utan men det får man ta,, hehe..& så öppnar man dom man fått.....
Sen vrider man upp en äggklocka och gömmer den.... & börjar slå tärningarna igen.... får man lika så väljer man en grej från vem man vill,,,, sen kör man så till klockan ringer,,,, och när den ringer så får man sakerna man har tagit,,,, nån kanske har en sak och nån annan 5 ,så dålig förlorare ska man inte vara,,, hrm,,,, villket jag INTE är,,,, men det kan vara så att någon kanske är utan grej då får den personen ta precis vad han/hon vill av någon som har mer än en sak,,, så ingen blir ju utan i slutänden,,, det är iaf skiit skoj,,,, och stressande för man vet inte när klockan ringer,,,
Jag fiak ialla fall en sak som jag bara ville ha.... det är typ en tvål eller ja vax hjärta som är full med glitter,,,, så man drar den på kroppen ex bröna,,,, tuttarnahihi så blir man skiit glittrig,,, en skit kul grej men det tog några vändor innan jag fick den.... faan va jag lackade ur när nån slog lika och tog den av mig,,,, GRRRRRR
Hanna hade gjort såå fint med skinkmackor,glögg,godis ja verkligen JULSTÄMMNING!!!!!!  JÄTTEMYSIGT BÄSTIS!!!!!


jag va hemma och i säng vid halv ett tror jag och barnen vaknade halv sex i morse så jag är ganska trött idag,,, det blir tidig säng i kväll!!!!

På eftermiddagen idag så va det Lussefirande på dagis,,, det va såå mysigt alla barnen va såå fina,, och vi va ute tur att det kommit lite snö så man fick lite mer stämmning,,,, sen bjöds det på Lussebullar,kaffe.glögg och pepparkakor,,,, där va det med mycket julstämmning



Nu är bengan här och ska fixa så vi får på värmeslingorna i badrummet...... det ska bli skönt,,,,,,,
I morgon åker vi till Södertälje för att fira min systerson Jack som fyller år!!! Det ska bli majsigt,,, Linnea längtar efter kusinerna!!!!!! Ha det så gott mina vänner STOR KRAM Fia

Kommentarer
Postat av: camilla

hej Fia! Skönt att höra att du kunde stötta din pappa så bra, Cancer är ju som du säger ett väldigt laddat ord men det finns ju så mycket bra behandlingar och prognoser för många diagnoser. Med din positiva energi kommer det gå galant. Har skummat igenom alla fina bilder, åh jag är lite dålig för tillfället med kameran, ska skärpa mig. Ha en underbar Jul! kram C

2008-12-11 @ 22:12:04
URL: http://www.flaskmamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0