Tomtenatta!!

Jupp det va tomte natta på stan idag,,,,, och jag fick äran att jobba,,, det va som vanligt skit skoj.... började kl ett.. eller tolv,, för fem över tolv ringer Edward & frågar om jag är på g??? jag hade nog missat totalt tiden... men det gick ändå,,, jag fick ju jobba till 19,15 istället för 18,00 så det va ju bra,,, men det va inte såå mycket folk,,,, lagom...

Nycklen bjöd på macka & dricka från sandys,,,, hrmm ja den hade man kunnat vara utan... det va mimosasallad som iaf jag HATAR och skinka på en macka med en skvätt skit äcklig senap på,, bläch,,, om man får fika från sandys hade man ju förväntat sig en god baguette,,,  men ack va jag misstog mig,, så jag va ju skiit hungrig innan jag kom hem eftersom jag åt lunch halv tolv,,,,
Nu är även jag med i slipover klubben på jobbet !!!! JIHAAAA va skönt!!! man känner sig liksom lite snyggare,, hrm....



Så här exklusiv va mackan... smarrigt va????

Så när jag kom hem sov barnen,,,,,Men Ida vaknade lite senare så lite gos fick jag,, dom har varit hos mormor ,,,, och Mormor kommer hit i morgon med då jag jobbar 7- efter jobbet ska jag med min kära far på sjukhuset kl 13.45 för provsvar på prostatan.... dom tyckte att det kan vara bra att ha med nån annhörig vid beskedet om det inte skulle vara bra,,, stackars lilla pappa,,,, han måste vara skit nervös nu,,,, Jag håller tummarna.....

Sen i morgon kväll ska jag till min BÄSTIS (om vi fortfarande är det eftersom vi aldrig träffas längre,,, *snyft*) vi ska dricka glögg och köra julklappsleken några tjejer,,,, det ska bli skiiit trevligt,,,, jag har inte hittat några klappar ännu men jag jobbar ju i stan så nåt kul ska jag nog kunna hitta på,,,,, 2 st á 50:- ska jag innhandla,,,,,

Ne nu MÅSTE jag göra rent hos bu & bä Daniel sa nyss att en va död,,,(dom är snart ett år det är ju bra för att vara släjstjärtar!!!) men det va han inte men snart så om jag inte fixar till skålen.... sen blir det sov ska ju upp tidigt i morgon!!!

*Och thererse Jag kan nog inte skriva allt skvaller på bloggen om festen.... hrm,,, endel kanske inte vill att vissa saker ska komma ut,,, hihi men du ska få höra,, jag loovar,,,,*
Hittade förrästen en till liten bild på Pär & Rickard i mobilen,,,, från fecken!!!


Kolla in Rickards femenina handfattning om ölen,,,, hahaha



Kram på er!!!
/Fia

Kommentarer
Postat av: BÄSTIS!!!!

Klart vi är BÄSTISSSAR fortfarande!!!!! Är mycket buisy bara.... Pust stånk stön... Hinner ju knappt läsa bloggar eller kolla FB längre. Och då är det illa!!!!! Idag har Rune vart på jobbet till typ tio. Information om neddragningarna HUGA!!! Och jag har fixat och donat till i morrn.. Skinka o sånt! Yoy know.... Har köpt jättefina paket faktiskt!!! He he!!! Du tar väl inte bilen i morrn va? Har massvis av GLÖGG!!! och öl, om nån vill ha! Nu är jag så trött så jag håller på och avlider. Måste bara måla naglarna innan jag kan sussa!!! Ses i morrn! Saknar dig jättejättemycke, bästisssss!!!! Puss och kram!!!!

2008-12-09 @ 23:22:27
Postat av: terorese.blogg.se

har hort det mesta skvallret, har mina kontakter=) Hihihi!! Men det ar nog langt ifran allt!! Firar julfest for mig sjalv har...buhu..ville ju vara med er!!! kramar

2008-12-12 @ 14:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0