1:A ADVENT!!!!

Oh jaaa va myysigt,,,, Stjärnorna och att ljus i staken är tända!!!! och vi dricker glögg,,, doften har spridit sig i hela huset!!!  det är sån Djä....la Mysfaktor så det finns inte!!!!
Linnea och jag va ute och eldade tomtebloss förut..... där va faktorn med hööög!!!!



Jag har ju jobbat i dag SKYLTSÖNDAG!!! körde med lockar i dag det va längesen!!!


Men satan va folk det va idag på stan och i butiken!!!! sjukt mycket det verkade som om alla hade paniken att handla ALLA julklappar just idag som om det skulle vara slut sen,,,,,HYSTERISKT....
 Vi blev dessutom en mindre i personalen idag dvs 5 st (louise va sjuk) och vi fick ha 3 kassor öppna nästan hela dagen,,,, så det blev en personal i kundtjänst och en i order,,, med alla dessa kunder,,,,, det va många som kom till kassan och va skit förbannad för att det inte fanns nån som kunde hjälpa till,,,,, det va ju mindre bra,,, vi kunde knappt byta station (vi roterar så vi är 1 timma /station) men dag fick jag vara i kassan 2,5 timma,,, gjorde inte mig nåt jag älskar kassan,,, jobbar desto bättre när det är trycka och man inte ser slutet på kön...... Men jag tror att vi får tänka om med personal på helgerna service är ju det viktigaste!!!!!

Våra älskade barn kom hem idag efter 3 dagar hos mormor & bonusmorfar nisse,,,, det va underbart att få hem dom,,,, jag har inte längtat så mycket som jag trodde men när flickorna väl va hemma så kände jag huuur mycket jag saknat dom,,,,,

Det va ju simskola & babysim idag igen,, så som nästan alla andra söndagar så fick jag innhalera mat och sen åka,,,, Ida va såå trött i dag ville inte göra nåt,,,,, bara ligga & flyta och tugga på leksakerna,,,, men vi va ju där ialla fall,,,,

Nu kollar vi på parlamentet,,, fyy faaan så kul vi skrattar så vi gråter!!! Björn Gustavsson,Johan Glans är ju såå djävla bra!!!! hilarioushilarioushilarioushilarious

Nehe nu ska jag läsa mina vänners bloggar!!!!
Sköt om er och ha en fortsatt mysig 1:a Advent!!!!

bearhug

Fia

Kommentarer
Postat av: terorese.blogg.se

Fan va snygg du ar! dem dar kilona ser ut att vara snarare 15 an 10!! Kenny sager ocksa att du e snygg=) Det ar du alltid i jo for sig men lite extra nu=) Ha det bra!! puss o kram

2008-12-02 @ 23:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0