FREDAG

japp ännu en fredag ujuj va veckoerna rullar på.....
I går kväll hade jag ingen lust igen.. på att fysa.... suck vad har hänt,,, men jag & My tog en Super RASK promenad c:a 5km så lite motion och extra points fick jag ju,,,,,, det va skönt,,,,,
My är lite synsk,häxa,medium, typ..... och vi står och snackar lite efter promenaden och precis innan hon hoppar in i bilen säger hon,,,:
- Du måste rena ditt vardagrsumm jag fick skumma vibbar,,,,,
- Va faan säger du???? nu kommer du in!!!!
-  Nerå jag skoja bara,,,, hejdå,,,,

tror ni jag kunde slappna av sen eller,,,, ?? helvette sen fick jag fatt i na på FB och frågade va hon mena,, jo visst hon kände att det va nån här typ... huuuga faan va äckligt,,,,, sen säger hon :
- Innan du går och lägger dig säg typ... det är 2008 nu och vi bor här i huset lämna oss och gå mot ljuset,,,,,,
Ghaaaaaa8O  fatta jag tycker sånt är skiiit läbbigt,,,, (tror på sånahäringa saker)
- men faan det vågar jag inte säger jag..... du får faan komma hit och hjälpa mig,,,,
- Oki jag kommer i morgon tar med mig salvian eller va faan det va... för att rena huset,,,,,

Visst kunde jag kunde sova i natt NOT.... vågade faan knappt gå på toa .... suck Hjälp MY,,,,
Men hon kunde inte komma idag,,,, hennes kyl & frys hade pajjat så hon va tvungen att fixa,,,, stackarn kul utgifter nu till jul,,,, och kul för mig som ska leva några dagar till med detta vetande,,,, nu är ju daniel hemma och VAKEN så det är ok.... hih va fjantig man är.. men jag tror stenhårt på detta... efter seansen jag mamma syrran daniel och hans mamma va på så finns det ju klart nån.... det va helt sjukt men det tar jag en annan gång.....

När jag tänker på det så har det hänt att jag vaknat på natten några gånger och inte vågat röra mig och bara blundat för det har kännts som det varit nån i rummet..... sen har Nova betett sig skumt typ 4 gånger sen vi flyttade hit,,, hon har bara rantat runt och varit och buffat på oss och gnällt,, när vi släppt ut henne på tomten har hon typ nästan vägrat att komma in.... jag har sagt till daniel då att nu är nån och "hälsar" på.... brrrrrr så nu får My min räddande ängel komma snaaaart!!!!!

Är jag fjompig eller??!!

Nog om det..... i dag va Bvc här och gjorde Boel test på Ida.... och hon va ju exemplarisk!!!! Linnea och jag bakade bärpaj med cremefraiche och bjöd Ulla på det va myycket gott....

Och förklaringen på Idas lilla blåtira gick bra,,,, hihi


Men den är ju så liten.... hon bara skrattade.... och Linnea sa flera gånger,, DET VA INTE MENINGEN.. lilla skruttan,,,,,,

Det blev så fantasifullt som Tacos till Middag Linnea skar grönsaker för fulla muggar och dukade fram allt.... skönt med en hjälpreda.....

Lilla tomaten ,,,,,,,
ida nöjde sig med Ost,, hon hade fullt sjå med att få in småbitarna i munnen,,,

Men stora syrran va snabb med att hjälpa till......

Sen blev det tandborstning på både Ida & Linnea ida har ju fått 2 små tänder där nere båda kom samtidigt,,,
Bort med karius och baktus......

Eftersom Linnea vaknade kvart i fem i morse va hon såå trött men vi lyckades hålla henne vaken till kvart i sju.....sen kunde hon inte hålla sig från att somna,,, i pappas mysiga knä.....


Så nu ska jag kolla på Idol och ev ta nått gott..... men kanske ska dricka lite vin i morgon hos Elin så jag måste spara pointsen till det......  vi får se.......

Fortsatt trevlig helg mina vänner
Kram kram
Fia och alla spöken......


Kommentarer
Postat av: Helen

Skönt med Boel. Självklart det gick bra!

Snygg tira :)

Något annat som jag inte kunde låta bli att notera var Linneas naglar. Det har hon inte gjort själv va?

Men du vad läskigt med nån i huset. Blä! Eller kanske skönt med någon som ser till en och skrämmer bort annat "troll" och tjuvar. Om det är en snäll en som e hos er.

Ha det gött!

2008-11-21 @ 23:15:37
Postat av: Emma Lannge

Heej!

Tycker inte alls att du är fjompig. Min farmor är medium, så jag har vart med och sett och hört en hel del. Hon var ju med i Det okända förrut på Tv4 plus och "jagade spöken". Grymt duktig är hon, hjälpt mig en hel del :).

Söööta små barn du har! Nu vart jag sjukt sugen på tacos!!

Kram

2008-11-22 @ 14:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0