Helgen...

Ja helgen har varit som alla andra helger fullspäckad med jobb,kalas,fest mm, men det har varit en bra helg trots all stress,,,,fredag blev det ju lite vin,kaffedrink,alkoläsk,pisang hos hanna,,, faan för en gång skull när man ska jobba dagen efter så är man skit pigg och i gasen nerå då måste man bryta upp för att sova.... hihi men vi hade det JÄTTEKUL snackade,garvade,drack,åt,fnittrade så tack hanna för en underbart trevlig kväll,,,,



Lördag jobbade jag det va som vanligt skiit kul,,förutom att jag va bakis,,, inte så mycket folk med kul att munhuggas lite med kollegorna,,, daniel pysslade hemma så barnen va hos mormor och nisse (min bonuspappa) efter jobbet åkte hela familjen och hälsade på Therese,Tobbe och underbara lilla Thelma,, det va den SÖÖÖÖTASTE lilla tjej jag sett på länge (förutom mina ;) ) hon va så len och fin alldeless perfekt.. jag blev så sugen igen på en till,,, men vi väntar några år.... ;) men en till vill jag ha!!! Hoppas daniel samtycker,,,, hihi




Söndag FARSDAG men pappa daniel åkte och hjälpe bengan med takpannor så han drog innan vi vaknat,,han fick sina paket på efm linnea hade ritat en teckning och slagit in,,, av mig fick han manliga presenter knivar,,, pappa va nöjd,,,  sen kl två skulle Linnea på Prinsesskalas hon har fått bell klänningen av kusin bianca,,, snacka om att hon va nöjd,, vi lockade håret och hade på glitter på ögonen....



Hon hade jätte kul,,,, ville INTE åka hem...

Vi skulle ha haft babysim & simskola i dag men eftersom att Linnea skulle på kalas så struntade vi i det.... jag är så trött efter sömnbristen som fredagen ställde till med och bakisdagen på jobbet så det va skönt att slippa och bara vara hemma för en gång skull,,, så nu ska jag ta tag i min sovande sambo och ta oss till sovrummet....

Kram på er!!!
FIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0