Jaha...

Då va ALL snö borta,,,,, det syns inte ens att det funnits snö på vår gräsmatta....... faan va trist ....
Första svent (som linnea säger) på söndag,,,,, men man får fixa allt mys i alla fall... Gud jag bara älskar att få plocka fram stjärnorna,,,,,ska fuska och fixa detta i morgon efter jobbet,,,,

Jo jag ska jobba i morgon,,,, guud va kul..jag har precis målat naglarna köpte en ny färg på stan sist,,,Nivea colour mini nr 07... men jag fick typ måla 4 lager för att få den färg som va i flaskan.. lite besviken,, men det är ganska fint,, lite glitter i passar ju nu när man står i strålkastarljuset på CO,,, och att det snart är jul!!!!

I dag har jag inte gjort många knop..... Linnea blev hämtad av morfar och bonus mormor Alice på dagis i dag,,,, så jag tog en prommis dit med Ida och Nova och fick middag kalops!!! en av mina favoriträtter,,,,,,
sen skjutsade han hem oss, Linnea va såå trött slocknade i bilen....
Daniel jobbade sent i dag men han är ledig i morgon,,,, få man får hoppas att den händer lite här hemma då,,,, eftersom att barnen är hos Momme hela helgen så det finns tid för honom att rappa på med allt som behövs göras......och jag jobbar ju så han blir helt solo,,,, förutom Nova så klart,,,,

Vår bil är på lack blev ju påbackad på Ikea för några veckor sen... så vi står utan bil.....(vi har ju fortfarande inte hittat en andra bil heller,,,, tur att daniel kan låna bil från jobbet,,,)
 SUCK faan det känns helskumt man måste tigga skjuts av alla.... Daniel skjutsar ju in mig till jobbet i morgon och hämtar mig,,,, då ska vi till Intersport och innhandla riktiga gå skor till mig och ett par stavar,,,, jag har fått det av min kära sambo i-10kg present,,,,  undrar vad jag ska ha i -20 kg present,,,,, en utomlandresa kanske,,, eller lite nya kläder lär behövas då,,,,,, för dit kommer jag till nästa sommar,,,,, om inte förr!!!!

Det börjar närma sig julfesten med jobbet,,,,,, 6/12 hmmm och jag har fortfarande inget att sätta på mig,,,, jag får dra en snabb sväng på lunchen i morgon och kolla,,, risken är att det blir lite till ungarna och INGET till mig,,,,,

nehe om man kanske ska knoppa så jag orkar upp till jobbet i mööra... hihi och den risken är ju stor att man försover sig med 2 pigga barn....och ett super kuligt jobb att gå till,,,,,

Så sov gott mina vänner,,
Kram kram Fia

Kommentarer
Postat av: Helen

Tack för ballongerna! Vi hade mycket kul med dem.

Letade efter ramdalsbadets hemsida o ramlade över denna sida http://www.oxelosund.net/oss/smabarn.htm är det du o daniel m linnea på första kortet?? :)

Ha en bra helg!

2008-11-28 @ 19:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0