Julklappar,,,

MMM i dag har jag slagit in julklappar till barnen nu är det nästan klart med julklappsköp,,, sköönt bara lite smågrejor till att invänta från nätet,,,,
va mysig det är,,,att slå in paket  det är helt otroligt att jag kunna hålla mig från att ge barna dom.... speciellt Linnea som pratar om dora dockan varje dag,,,,, och den har legat i garderoben och bara vill hoppa fram till henne!!! Men nu är det ju inte länge kvar till Julafton..... det kan man inte tro när man tittar ut,,, 5 grader varmt och SPÖ regn,,,,


I dag har jag jobbat det va ganska bra drag i dag,,, undrar hur många som köpte extra ljus till sina adventsljustakar ,,,, och hur många som kommer att köpa i morgon,,, som plockat upp sina stakar idag och svurit att det inte funkar,,, hihi man kan se det framför sig.... och där lampan gått sönder i staken så man får använda tång för att skruva upp den och det är glas i halva kartongen man rotat fram från vinden eller förrådet,,,,,

Efter jobbet hämtade Daniel mig,, barnen är fortfarande hos mormor.. dom ahde varit på stan (oxelösund) i dag det va ju lite julmarknad och uppträdande i dag.. Linnea va nöjd hon hade ridit på en häst,,,, INTE rädd detta bådar inte gott för framtida aktiviteter.... DYRT intresse,,, dags att avstyra,,,,, hehe

Daniel & jag va på Intersport och köpte skor till mig jätte fina och jätte sköna ... så nu blir det många promenader,,,,,!!! Sen gick vi till Kina och käkade mat guud va gott det är!!! vi Åt Åt tittade på folk och den sovande mannen i båset brevid.... säkert en stammis,,, han hade en kopp kaffe, ett glas vin och några glas urdrucken whiskey,,,,, så han snarkade gott,,, jag va tvungen att HOSTA HÖÖGT så han bara spratt till hahaha faan det va svårt att hålla sig för skratt,,,,,,

Sen åkte vi hem..... och kanackade på hos grannen,extra daghusse/dagmatte där daghusse Henry fyllde år,,,, vi hade köpt en regelsökare (han har lånat vår några gånger) där fick vi en kopp kaffe och tårta/kakor,,, men jag va ståndaktig,,, tog inte nåt,,, men jag va bra sugen,,,,, Nova va nöjd hon fick lite fläskfile och tårta,, hihi bortskämda hund,,, hon bor lika mycket hos dom som här,,,,, dom påpekade att jag inte har så mycket bilder på henne på bloggen....doh1 ojoj dom har rätt stackars lilla Nova,,,,,så här kommer lite foton på vår Favvo jycke,,,,, hon fick kokt märgben ikväll att smaska på!!


Och jag loovar att inte glömma bilder på henne i fortsättningen,,,,,!!!!       

Jag har ju funderat på kläder till festen nästa helg,,, man vill ju som sagt ha nåt nytt,,, men jag har ju SÅÅÅÅÅ mycket säger daniel ,,, NEJ faktiskt inte,,,,,,         
jag kollade lite på lunchen i går men inget,, suck ... idag va jag lite stressad till jobbet man är ju alltid sen.... men sprang ett varv på Lindex,,,,, och där hänger den,,, superfin klänning svart,,,
Jag testar och OVANLIGT nog sitter den såå bra.... kollar pris,,,,,, JAAA billig och jag hade 30% kupong,, så 200:- VÄRSTA FYNDET,,,,, tjejen i kassan frågade om den va fin på?? ja super sa jag,,, Kul sa hon vi plockade upp dom igår innan vi gick hem,,,, snacka om tuuur!!!! helt ny och min size fanns vad är oddsen på det???? så nu kan jag vara lugn... festen kan börja,,,, mohaaaaa!!!!! Lindex Shop Online - Klänning

Nu ska jag krypa ner med min sambo,,,, försöka kolla på tv men man somnar som vanligt på en grisblink,,,,,, Jobb i morgon och simskola/babysim,,,,,, 
Natti natti!!!                                       

Kommentarer
Postat av: Emma Lannge

SKITSNYGG klänning hörru! nu räknas dagarna ner med stormsteg :)

2008-11-30 @ 17:09:53
Postat av: Tove



Fy 17 så snygg du kommer bli!!!!



Kan bli en farlig kväll! ;-)

2008-11-30 @ 19:13:53
Postat av: Petra Eriksson

Hej Fia!



Har hittat din blogg och du skriver underbart bra och roligt!



Måste oxå säga att din klänning är grymt snygg, du kommer bli en kalas pingla! Måste nog själv ta mig ner på stan och kolla in den!



Kram Petra



2008-12-01 @ 10:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0