Måååååndag IGEN,,,,

Japp veckorna susar förbi.... jag längtar till jul nu... som varje år när det är november... hihi va knäpp man är,,, har redan handlat lite julklappat till barna,,, speciellt en mycket bra till Linnea hon kommer att börja grina,,,, hennes stora favvo är ju Dora utforskaren.... och nu fick jag ääääääntligen tag på singing Dora på Tradera,,,,, kolla här,,,,
http://www.fisher-price.com/us/products/demo/vendorDemo.asp?sku=88513&vendor=toysrus
Givetvis pratar den jag köpte svenska!!

Den ligger och "bränner" i klädkammaren... för det gör det bränner i mina fingrar jag kan faan aldrig hålla mig... jag vill ge henne den NU!!! men men får stålsätta mig... jag köpte 2 Dora böcker för ett tag sen som va menat en julklapp men det fick hon direkt,,,, (dumhuvud),,, haha men åå va glad hon blev... det va med en Dora cd spelare med skivor till som man spelar när man läser boken,,,, jaja det finns nog alltid nåt annat som hon vill ha.... vi har ju massa fina Hello Kitty saker på Clas Ohlson nu.... det är bra julklapp tex ett Kitty memory och kortspel.... jag måste försöka hitta lite saker till hennes julkalender med,,,, och köpa en kalender till Ida,,,, eller man kanske ska sy 2 st nya.... ORKA,,, vi får se...

I dag har jag plockat hemma,,,,, men det är faan lika stökigt igen.... sen nu i kväll va jag & tränade,,, men shit va det va jobbigt i dag.. phu jag va helt slut & skakig i benen när jag gick hem.... men skönt det då känns det att det tagit,,,,,
I morgon ska jag vara en Toppen mamma jag ska följa med Linnea och dagis till skogen.... det ska bli mysigt,,,,, så jag tar med mig en termos kaffe & bjussar fröknarna på och KAMERAN så klart,,,,, Ida ska vara hos mormor,, som även bjuder mig på lunch efter skogen hoppas det inte regnar,,,,,

Nu ska jag sova,,,, eller kanske kräva massage av mannen i huset,, (Inte Tempelton hihi)
så sköt om er
P&K FIA

Kommentarer
Postat av: Helen

Nu e jag ju grymt nyfiken på bilderna från The Wood och IKEA.

2008-11-06 @ 12:43:46
URL: http://kviby.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0