SNÖÖ SNÖÖ SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

Ja äntligen lite snö... eller lite jag har fått varit ute och skottat jätte myysigt,,,,,,
I går va linnea och jag ute och åkte lite pulka på fm det va skoj... inte för att det går så fort på vårt lilla berg men det är ändå en liten backe,,,,,



Men eftersom det ska bli 7+ på fredag är väl varken snö eller lyckta kvar,,,,,, så vi passar på att njuuta!!!
Ida fick Linneas vintermössa på sig... hihi som även kusin Bianca haft....


I går efm va jag på Citygross och kollade lite.... fasen va bra kundvagnar dom har där,,,,, båda kidsen och lite varor får plats,,,, och linnea satt still ,,,,,, Toppen,,,,


Jag pratade med min storasyster i Sveg i går,,,, det va såå längesen och ÅÅÅ vad jag längtar efter henne och hennes familj.... vi träffas ju bara 1-2 gånger /år så nu är det sen i somras,,,,, vi ska ev åka upp i jannuari och åka lite skidor Linnea bara mååste få åka slalom...... så vi får se när det blir av.....

Linnea somnade i bilen på väg hem från affären... sen fick vi inte liv i henne när vi skulle äta middag.. så hon fick sova... man vaknade vid 21 och va hungrig.....sen somnade hon inte förrän 00.00 så det resulterade i att hon vaknade 04.45 i morse..... suck.... men hon tog sitt täcke till soffan och tittade på Dora,,, så vi fick sova en liten stund till.... men man är ganska mör ändå idag,,,,,

Jag va in på ÖB och handlade lite och sen till coop Extra jag handlade lite Alevo produkter tänkte testa i en vecka får se om jag svälter ihjäl eller,,,det känns lite sådär att bara dricka en shake till lunch,, men destå lättare när linnea är på dagis att slippa laga lunch bara till mig.... så vi får se... meddelar resultatet om en vecka..... VV funkar ju toppen -9,7 nu men jag känner att jag behöver nåt annat... så vi testar,,,
Jag hittade även en hello kitty choklad kalender.... jätte fin....(fanns även spindelmannen till alla er med småkillar som älskar honom,,,,) 
det är ju bara en vecka kvar,,,,, och jag kom på att jag inte handlat småsaker till Linneas andra kalender med lådor,,,, så nu får jag snabba på under veckan att hitta på nåt,,,,, nån som har tips???


Jag tränade inte i går heller... är ju i den tiden på månaden att bada inte är så trevligt.... sen sträckte jag mig nog när jag skottade i går,,,,,har såå satans ont i vänster ljumske kan knappt gå,,,, vacklar som om jag vore nyförlöst...... suck.... men men det kanske är åldern....

I dag ska jag på utvecklings samtal på dagis.....det ska bli spännande....får se om Linnea skött sig.....

Helen kameran jag filmar med är en vanlig digitalkamera som vi köpt ett UV hus till..... en canon ixus i ingen märkvädig,,,, och UV hus kan man köpa till nästan alla kamera modeller... MEN nu har vi rea på Clas Ohlson och det finns en Olympus u 850sw digitalkamera för 1955:- som man kan fota och filma med under vattnet ner till 3 meter..utan uv hus, skiit bra det är en toppen  investering!!! snygg är den dessutom... (och ett uvhus kostar från 1000:- beroende kameramodell,,,,)


Litet Julklapps tips till er andra med!!!!men skynda eftersom den reas ut så är det först till kvarn!!!!!!

Ha Det gott Kram mina vänner!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0