söndag,,,

Japp & idag har man inte legat på latsidan... jobbade i dag.. skulle jobbat till kvart över 4 men Idas babysim va ändrad tid så jag slutade halv 4 då kom bonuspappa Nisse och hämtade mig,,, (ett helvette med bara 1 bil.....) men men hem
innhalerar mat,packar väskan,väcker lilla Ida, möter Daniel & Linnea i dörren som varit på simskola....Linnea fick ett par simglasögon idag som hon badade med,,,

-Mamma jag kunde "seda" under vattnet,,,,,
-Jaha va skoj vad såg du då.....?
-Massa ben och snippor,,,,
- Men inte va dom som badade nakna,,,?
-Neee tok mamma man måste ju ha badräkt på sig,,,,
??? eh ja vad säger man... hihi'

I alla fall så badade vi i dag va första gången Ida fick dyka det gick jätte bra.. hon gillar verkligen att bada.... se bara...

                   




Det är såå mycket smidigare att göra en liten film än lägga upp bilder... det tar typ lika lång tid.....och sen är det ju lite skojsigare att titta på....

Sen har vi bara slappat framför tv:n... Min kära sambo somnade som vanligt i soffan... men har nu vacklat sig til sovrummet.... ;)
Så det ska väl jag med göra.....

Natt natt!!!

Kram fia

Kommentarer
Postat av: Emma Lannge

Åhh så mysigt ni har! :).

Kul att se dig på jobbet igår! Linnea och Ida var verkligen sjukt söta i sina pepparkakekläder.

Kram

2008-11-17 @ 18:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0