Storm,,,,

Ja faaaasen va det blåser.... och -5 grader.. det skulle bli snöstorm i natt men vi vid kusten får väl ingen som VANLIGT....

Jag va med linnea på simmskola det gick jätte bra... sen drog Daniel iväg med Ida på babysim men kom tillbaka efter en stund... han va en halvtimma sen..... WHAT... ändrad tid igen?? måste ringa "fröken" i morgon och fråga,,,,, så det va ju lite synd,,,,, men vi får gå nästa söndag istället,,,,,

Nu sover min lilla familj jag sitter och surfar framför tv:n ska nog gå och knoppa med snart,,,,
Hoppas vi kan åka pulka i morgon,,,,


Sov gott mina vänner,,,

KRAAAAAM!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad e d för jädrans superkamera du har o filma med under vattnet?

2008-11-23 @ 22:03:33
Postat av: helen

oj sorry! D var inte meningen. Brukar ju alltid skriva namn. Nåja, vill ha din kamera iaf.

2008-11-25 @ 12:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0