Torsdag..

Japp nu har jag inte bloggat på 2 dagar... Hanna undrade vad jag höll på med... haha så det är bäst att dela med mig av mina missade dagar,,,,
jo Tisdagen följde jag med Linneas dagis till skogen... gissa om hon va glad över att mamma hängde på,,, det va jätte mysigt vi hade med oss fika och letade djur i skogen... men dimman kom och kallt blev det,,,,
Det va kul att få vara med och se vad dom gör varje tisdag,,,,
Lucas & Linnea (tror det kan vara lite kärlek här,,, )Fikajag tror att det är en viss kille som är van att smila upp sig när kameran kommer fram....letar djur.... och hittar,,,Massor med djur hittade vi

Efter skogen björ mamma mig på lunch sen tog vi en promenad till dagis och hämtade stumpan.....
Väl hemma på kvällen efter middag fick jag stora rycket som vanligt på kvällarna.... Damsuger,plockar,skurar toaletterna.. phu undrar ibland var man får all energi ifrån.....

Onsdag lämnar jag linnea på dagis och plockar upp mamma sen drar vi till IKEA... handlar lite div saker till Linneas rum och annat plock som alltid när man är på det underbara stället...... Mindre underbart va att när vi kommer ut till parkeringen med alla saker är jag uppmärksam och ser att vi har blivit påbackade... volvon är påbackad...!!!!!. tack gode guud så skönt att jag är oskyldig,,, att berätta det för daniel hade inte blivit kul....men nu va det som sagt  INTE mitt fel... så det gick ju bra,, hihi... har anmält till F-bolaget och ska in till Polisen och visa skadan.... så det kommer bli fint till slut,,,
Hem lasta ur allt, hämta linnea,hem plockar fixar middag får besök av hanna och barn,,, och på dom 20 minuterna hon & barnen va hos oss så hann dom med massor,,,,bråka,slogs,RÖJDE......
jahapp.....
Tur att man gillar att städa,,,,,,eller???
I dag har jag möblat,,,,, det blev såå fint Linnea va såå nöjs när hon kom hem....


Idas rum fick med lite nytt,,,


Och givetvis några nya lådor att slänga ner allt skräp man har... till vår bokhylla,,
 och ja för er som undrat,,, Linneas 3 års present BU & BÄ lever fortfarande!!

Ida fick äta sitt mellanmål själv idag!!! och ja lite kladdigt blev det väl,,,,



Så det har varit fullt upp idag....... ikväll är det träning som gäller,,,,,, skönt,,,,

sist men INTE minst vill jag säga ett stooooort GRATTIS till Tobbe & Therese som fick sin efterlängtade lilla bebis i går kväll!!!! Grattis till lilla tjejen nu är ni äntligen Mamma & Pappa!!!!!




Vi längtar till vi får se den lilla tösabiten!!!!!

Ha en bra dag!!!!!
Kram Fia

Kommentarer
Postat av: cicci

Tur att man är bra på att hänga med i svängarna..KLart det är ok med bilder på min kille oxå,,, Vad roligt att du fick följa med på utflykt (Lucas blir vansinnig när jag säger picnic, för dom har faktiskt utflykt på sörskolan-dagis)...Lite avis på dig måste jag säga

2008-11-19 @ 18:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0