JA SER DET SNÖAR JA SER DET SNÖÖAR!!!!!

 ÅÅÅÅ va häärligt!!! änligen,, även om jag vet att det bara kommer vara typ nån timma och regna bort men just nu är det förbannat MYSIGT!!!
I går kväll somnade jag halv 8 i soffan... Ida hade feber och somnade fem.. men vaknade vid tio och fick välling sen somnade hon om.... men då vaknade ju barnen vid halv sex i morse... det gjorde inget jag va utvilad,,,,

I går va jag & Ida hos Elin & Meja på lunch det va trevligt det va längesen Meja går nästan nu... stora tjejen....
Jag va tvungen att ta i med hårdhanskarna,,,, här har hon gått och väntat på en liten dotter,och får en som nu har lagom långt hår för toffsar.. så sätter människan INTE upp det.... så vi kämpade och fick t.om upp två.... (förberedd som man är har man ju extra snoddar i skötväskan,,, hihi
titta va fin hon blev!!!

Nu tror jag att mamma elin kommer att ha toffsar jämt på meja!!! hihi


I dag har Tove & Greta varit här och ätit lunch,,, jätte mysigt......Sen va jag på Bvc men Ida .. dom lyssnade,kollade öron,mun och tog både blodprov & halsprov... det visade inte så mycket så vi skulle avvakta några dagar.... och gav inte febern med sig skulle vi ringa och få penecilin.... så det va ju skönt att allt va som relativt bra....

oj va snö det kommit nu... aldeless vitt ute,,,, haha jag tänker på E på jobbet som verkligen HATAR snö..... han är säker på superbra humör!!!! Alltid när det har snöat och man jobbat blir jag som ett barn... och bara längtar att få gå ut.. bylsa på sig mössa.vantar,,, ååå va mysigt... då blir E ännu surare.. hihihi

Nu ska jag laga mat Dragonkyckling och pasta gott gott,,,,, och ikväll ska daniel träna med dan och jag ska kolla på greys anatomy.....hoppas det går bara eftersom antennen vridit sig så vid sämre väder funkar det inte........



och ett STORT grattis till Storebror Jörgen som fyller år i dag!!!!
Synd att vi bor så långt bort annars hade jag kommit och sjungit för dig idag!!!!

Sköt om er!!!
Kram fia

Kommentarer
Postat av: Helen

Vad fint med tofsar. Här leks det ju bara frissa med kam o det gör för ont i mitt hår (men som mamma står man ju ut med det mesta).

Jag har varit ute i snön idag o hämtat barnen. Hugo fick stooooooooora ögon och skrattade så som bara hugot kan hela vägen. Harri har läääääääääängtat efter snön så han var som en kalv på grönbete. Kuligt. Synd att det är plussagrader nu så det försvinner...

Funkade Greys för dig?

2008-11-19 @ 23:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0