Vira Blåtira!!!!

Ja visst trot eller ej men lilla Ida fick blåtira idag.... nu börjar det bli pinsamt.... Linnea skulle göra som Pippi och "damma" gardinerna med sopborste och Ida fick sopskaftet i ögat,,,,, nu är hon snyggt blå,,,,, suck,,,, tur i otuen att det inte träffade i ögat,,,,,

I dag har jag varit på Citygross för första gången,, måste säga att det va enormt stort... och hur mycket saker som helst,,, men en trevlig butik... handlade ingen mat men lite småsaker.... Jo dom hade stinas kyckling för 10:- skiit billigt så det blev det några paket,,, annars lite leksaker till kalaset på lördag,,,, det fanns en massa fina saker,,,,,


Jag blev som ett barn på nytt,,,,,Tove tyckte jag va störd,,, haha det konstiga va att jag smilade upp mig under masken... syns det??? hihi
Vi tog en sväng på Karlssons,,,, måste säga lite
 
Men det va i alla fall trevligt att vara där,,,, sen tog vi en sväng in till stan på Sandys för en standard macka!!! Submarine på grovt bröd med medelhavskyckling!!!! SATAN SÅÅ GOTT!!!!! undra hur många points det är??? vågar inte räkna....
Ida & Greta va nöjda,,,

Bildproffsen ringde igår,, Våra foton på barnen/nova va klara,,,, dom blev underbart fina!!!! dom ville låna en till skylten..... Kul!!!! Måste in och hämta och svårste av allt välja bilder.....

I morgon kommer Bvc på hembesök dom ska göra boel test på Ida,,,, Jag tänkte bjuda på blåbär och hallon paj!!!! man måste ju smöra lite.... nu när Ida har blåtira och allt,,,,, :F

I går va daniel & tränade,,, duktig pojke,,,,, jag slappade och kollade på Greys!!!! faan va det är bra,,,,, nog för att det hackade lite på vissa ställen men det gick att se,,,,
Ikväll ska jag kanske träna har INGEN lust,, skulle behöva städa ordentilgt här hemma det är ju med några bonus points,,,, vi får se hur jag gör,,,,

Sköt om er mina vänner!!!!

Bye!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha!Vad kul med hjälmen!

Jag har också varit på citygross o karlssons nu. kuligt va!

Oroa dig inte över bvc, de har nog sett småsyskon med blåtiror förr :)

Kram

2008-11-20 @ 22:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0