Friday

Hej på er!!!
 Ja Fredag igen.... skönt.... jag har storstädat i dag...Linnea målade med fingerfärg på morgonen... fii fasen va kladd.... huuu färg typ överallt.... sen fick jag för mig att göra hand och fot avtryck på Ida.. så båda barnen fick bada... iofs lätt att skölja bort.. men det va nog färg i HELA köket... 
 Efter badet tittade hon på denna fantstiska filur!! en av mina favoriter när jag va barn... så även hennes!!
 Dr snuggles.. (bra barnprogram för övrigt)

 Momme kom och hämtade Linnea i dag så dom hade en Mormor/Nea dag.. va på stan,handlade godis,käkade lunch,sov,lekte,myste... det va meningen att Linnea bara skulle med in till stan.. på fm men när hon aldrig kom hem så ringde jag på efm och undrade och då hade dom fullt upp med att mysa.... så hon kom hemseglandes vid 18.30.. lilla gumman hon va såå nöjd...Momme är hennes bästis...

 Vi har tittat på tv, trimmat öron,tassar och badat Nova så nu är hon en helt ny hund!! & kollat IDOL så klart... Hejja Anna (Nyköpings bruttan) Jag kan fortfarande inte få in i mitt huvud varför Linda P åkte ut i onsdags..... helt sjukt...Hon är ju en av dom bästa.. men det kan nog vara så att dom flesta tog henne för given därav lite röster.... så TÄNK på det när ni röstar!!!

Nu har Daniel lagt sig... startat Tv:n i sovrummet.... så man får ta att krypa ner... i morgon åker vi till min morbror i Kvicksund... det ska bli mysigt att träffas har inte sett honom och mina kusiner på säkert 5 år..... fast det är så nära.... jag har ju fått nya kusinbarn med....så det ser jag fram emot....Linnea med.....

Men god natt då mina vänner!!!
sov gott!!!

KRAMEN /Fia

Kommentarer
Postat av: Alina

oj tack så mkt!!! Glad jag blir! :)



nädu man måste ju hoppa av skolan om man kommer med, så det blir isånnafall 2011 då jag går ut trean hehe, men då är nog inte idol kvar^^ men tack för dina ord!!

2008-10-03 @ 23:13:59
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Helen

Kolla in detta klipp du :)

http://www.youtube.com/watch?v=Bb0JZWnZPXM



Ha det så kul i helgen! Vi njuter ute i stugan.

2008-10-04 @ 02:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0