New Week,,,,,

Ja ännu en ny vecka.... va det rullar på,,,, Jag har jobbar heeela helgen det har varit skiit kul som vanligt!!!! ganska mycket kunder.... och såå klart har man gjort lite fynd igen,,,,,  på Lördage kvällen efter jobbat va vi och friade Farbror Martin (daniels Lillebror) han har fyllt år...... efter det åkte vi till Mc donalds jag & Linnea Daniel va inte hungrig så han åkte hem,,,,
det va myysigt att bara vara vi det händer inte så ofta......duktig som man va så blev det en Mc fisch utan dressing & med en sallad till,,,,, inte så gott,,,, men points snålt,,,,, jag va faan lika hungrig när jag åkte därifrån...... men Linnea va nöjd,,,,,,
Kvällen spenderade vi i soffan men en hallon smothie och popcorn......
Söndagen hade vi helt missat att ställa om klockan,,,,Data nörd som man är så uptäckte jag tiden när jag slog på datorn ,,, hihi tur det annars hade man varit en timma tidigare på jobbet,,,, (som en viss kollega nämner inga namn,,,)
men det va bra trevligt att få en timma tillgodo på morgonen,,, hann med en hel del av husbestyret då,,,,,,

Söndagen blev stressat till tusen..... Kl: 15.00 började Nea på simskola   mormor kom hit & passade Ida när Daniel åkte iväg,,,, jag jobbade till 16.00 så då racade jag hem och innhalerade lite pasta och kyckling slet åt mig väska & Ida sen racade vi ner till badet & babysim..... det va mysigt.... men pga vintertid så blev det ju även där knepigt med tiden.....alla barnen va döö trötta så i duschen efter och i omklädningsrummet skeks det höger & vänster tänkte nästan spela in en snutt,,,, utom Ida som somnade under pålädningen,,, stumpan..... men men det tar några dagar innan man kommit in i det,,,,,,

I morse vaknade mina finaste kl 04.30 pigga som ....... & jag va med ganska pigg vi la oss tidigt i går,,,,, men vid halv sex slocknade jag i soffan.... och Ida i sin säng..... Linnea tittade på Lady & Luffsen TACK GODE GUD FÖR DVD & FILMER.....
Så man är allmänt seg

I dag har vi varti ute med grannen & lekt vi tog även en fika det va sköönt att komma ut lite.....Linnea & Alice har spelat Bandy,,,och busat!!!!
,

Linnea har varit med mormor på Mamma Mu & Kråkan biopremiären  det va en underbar film alla skrattade & Linnea tyckte att bion va toppen den är att rekomendera alla barn även vuxna!!!!


Nu ska vi äta middag och festa på fruktsallad och vaniljvisp det kan vi tjejer få unna oss en gång i månaden när man blir GOTTEMONSTER!!!!!!

Ha det gott!!!
Kraam
Fia

Kommentarer
Postat av: Terorese.blogg.se

hallå hallå du måste adda mig på msn...har ju inte din jue..therese[email protected], jag måste ju ha någon datanörd på min vännerlista:). Ne he nu drar jag :P puss o kram

2008-10-28 @ 01:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0