Oj längesen...

Ja fasiken nu har jag inte bloggat ¨några dagar det är inte likt mig,,,, men men desto mer att skriva,,,,

I Torsdags kväll tränade jag & i går hände det inte mycket,,,på FM va vi på Gymnastik igen med öppna förskolan det va mysigt.. Mormor va med och hade hand om Ida så jag kunde ängna mig åt Linnea... Linnea fick förrästen ibjudan till Matilda hon skulle ha Prinsess kalas ojoj va spännande det är första kalaset till någon på samma dagis,,, Linnea har fått lite klänningar av kusin Bianca Bell(i skönheten/odjuret) och snövit.. så vi får de villken det blir på kalaset....
efter gympan åt vi lunch hos momme fiskbullar och potatis det bästa Barnen vet,, jo verkligen Ida år 3 potatisar och 5 fiskbullar,,, helt sjukt,,,(  HON BLEV JU FÖRRÄSTEN 7 MÅNADER I GÅR lilla struttan....det går undan,,,,)

Fredags middagen som bestod av Tacos (som 80% av svenska folket äter på fredagar) men det va mycket gott!!!
Efter maten tog jag MP3 och nova på en lång powerwalk (50 min) jag gick på som satan.. Nova hängde inte med jag fick koppla henne sista biten... annars fick jag stanna och vänta in henne,,,, hihi gammhund...men fasen va skönt det va jag va helt svettig när jag kom hem.....och ont i fötterna,,, men väl värt.. tjänade jag in några bonus points så jag kunde unna mig popcorn & dipp... jag dippar i dill/gräslök dipp såå djävla gott!!! och inte så onyttigt enl VV i alla fall... man kör ju stenhårt... -8kg nu på 6 veckor det går åt rätt håll!!! men det är typ 30kg kvar så vägen dit känns låång men jag håller ut!!!
sen blev det som vanligt att jag & Daniel somnade i varsin soffa vid 22 tiden.. men det är såå skönt.. och tur va väl det för lilla Ida ville inte sova längre än till 02.00 den höll hon sig vaken till frukost.. WHY???? Vi försökte sova ändå men hon låg ju mellan oss så emellanåt ville hon ha sällskap,,, så mycket sömn blev det INTE,,,,

 I dag Lördag har momme varit barnvakt så Daniel & jag har vintrat in båten plockat ur ALLA saker städat,spolat igenom motor & drev så nu ligger hon fint till nästa sesång.... hemma plockade vi lite på tomten skickade upp lite saker på vinden och tog in Linneas rutch kana så nu lyxigt nog får hon åka kana i gillestugan.....Vi hämtade barnen vid fem och tog en kaffe sen blev det varma mackor till middag och lek med barnen för att hålla nattugglan uppe så länge som möjligt men vid 20.00 slocknade båda i soffan.,,,, så vi får hoppas att Ida sover i natt.... 

I morgon är det middag hos mormor & nisse med syrran och hennes barn.. sen börjar Ida på Babysim,,, det ska bli jätte kul....ska fota lite så ni får se sexiga mig i badräkt,,, mohaaahaaaa nejdå det ska ni få slippa!!!!

Nu ligger Daniel i soffan brevid och snarkar så in i hel...te jag vill bara sparka till honom,,,,, grrrgRRR  ska skicka in han i sängen,,,, klockan är ju trots allt 21.00 snart..

Ha det gott
Kraam FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0