Söndag..

I dag fick jag sovmorgon,,, sköönt,,, Ida har varit lite bökig i natt med men jobbigast va att hon vaknade kl fem,,,, huu men eftersom jag varit uppe i natt och gett henne välling så va det daniel som tog morgon passet.. så jag sov till halv tio,,,, jäätte sköönt,,,,
På Fm städade vi huset det behövdes,, varje hörn man passerade så dansade små eller rättare sagt stora råttor, det är det värsta jag vet,,,, så det blev en ordentlig städning på övre & undre våningen,,,,
På efm åt vi mat hos mamma, Ingela (min storasyster) med barn kom med,,,, det va mysigt,,,, & efter det va vi på Babysim för första gången med Ida Oj va hon gillade att bada,,,Linnea va med åxå hon badade för fullt,, men det va jätte långesen vi va på badhus så hon va lite reserverad,,, men det släppte mer & mer ,,,,,
Linnea börjar på minisim nästa söndag så då är det fullt upp. ´Linnea har simskola kl 15.00 och Ida 17.00 så vi får ta varsin unge till badet,,,, tråkigt men vad gör man....?
Sen va alla såå trötta när vi kom hem så Linnea slocknade i soffan (utan middag) och Ida somnade så fort vi lagt henne i sängen....så nu sitter vi och slappar... Daniel har varit på Gärdet med Nova ( det är ett gärde nästan bakom huset som det är massor av hundar,hussar & mattor som träffas varje kväll så vovvarna får leka!! Jätte bra för dom och trevligt för oss.)
Nu ska vi slappa det kan behövas... man blir trött av att bada!!!!

Titta gärna på  min lilla film jag meckat med och lite bilder från idag!!! här nedan!!!
Kram på er!!
SS

  

  nea bara ÄLSKAR sin kusin jack det går inte en enda dag utan att hon pratar om honom,,, & jag tror det är ömsesidigt!! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej bääästis!!!!

Vilken underbar film! Dom är så fina flickorna!!!!

PUSS

2008-10-20 @ 21:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0