Trött...

Ja då har man varit och aqua fysat igen.. sköönt... det va mycket ben träning i kväll och jag är MÖR,, men på ett bra sätt!!

 I morse väckte Linnea mig... så här,,,,


Hihi Min Lilla Prinsessa!!!!

Då fick ju lilla syster testa med.....
  Ur tjusig hon med....

Annars har det inte hänt mycket i dag.. ganska skönt... jag har inte varit hos någon och fikat eller haft någon här på fika .. det händer typ aldrig.....
Jo på förmiddagen va jag på BVC och vägde/mätte Ida det va längesen.. 7560g och 66 lång.. det tar sig.... lill snorpan,,
Linnea har varit på dagis och lekt.. hon va som en geggamojja hela hon när jag hämtade henne.. men skitiga barn är friska barn.... eller? men mamma blir inte frisk då... när ryggstödet på passagerar sidan i bilen är geggig... hallen geggig och tvätt till förbannelse.... men men.. jag kommer nog att sakna det när dom flyttar hemmifrån.... :W

Daniel har bokat en kryssning för oss med Silja Galaxy A-hytt den 30-31 okt mycket skönt.. att bara få vara VI...
 Silja hade nån drive att om man bokade i dag så kostade det bara 50:- det kan man ju unna sig!!!! t_up
Nu ska jag ta mig något att äta.... smörgåsrån tror jag... mumma!!!
Sov gott!!!
sova
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0