Dockor....

Ja det är HELT sjukt.... kollar på tv ett program från england så klart,,,, en tjej som gör dockor som ser exakt ut som riktiga bebisar,,  man kan välja vikt på dom, lämna ett foto på en bebis och hon gör en kopia av det,,och folk som köper dom och har dom som riktiga bebisar handlar vagnar kläder etc,,,dockorna är sjuuukt verklighets trogna...allt i minsta detalj precis som en bebis...
Nog om det,,,,

Måndag... som vanligt har jag bråkat med linnea,,, (inte så mycket i dag) dammsugit,bäddat sängarna,,,, och varit på vårdcentralen med Ida,,, tog sänka och dom kollade på henne,, verkade inte vara nåt,,, skumt,, när hon haft feber till och från i 4 veckor,,, men vi har fixat ett urinprov som vi ska lämna in i morgon,,, så vi får se om det visar nåt,,,, min lilla skrutta,,,

Min bästa vän Hanna va här med barnen i dag en liten stund och tog en Snabb kaffe,,,, trevligt,, och barnen lekte så bra,, men dom är experter på att hälla ut allt som finns i hela rummet.... suck leksaker överallt,,,, (milt sagt) så skönt med lådor att bara kasta ner grejorna i....så det går fort att städa undan,,,
Bilderna med nya mobilen blir super bra!!! eller hur?


I morgon har Daniel och jag rättegång... eller muntlig förberedelse kallas det vi har ju haft problem med avloppet och stopp i toan ofta... ända sen vi köpte huset,,, så vi håller på att tvista med säljaren om dolt fel.. i bland har men lust att....  :boxa
 men för att få igenom dolt fel är vägen lååång...(om vi någonsin får det) 3 år har det tagit hittils.... så vi håller tummarna....  faan skit jobbigt är det..... på tal om skit så fick vi stopp i dag igen.... och då väller det ut kan man säga... och luktar orm!!...... tur att Daniel kunde låna grejor från jobbet och fixa det .... så håll tummarna för oss i morgon!!!t_up

Tur att man har en underbar familj och världens finaste tjejer!!!




Ha det gott Mina vänner!!!
bearhug

Kommentarer
Postat av: Bella

Jag håller tummarna för er! Kram

2008-09-30 @ 22:44:47
Postat av: helen

Hello!

Hur har det gått idag? O hittade du mitt svar på fejsboken?

Kram

2008-09-30 @ 23:23:47
URL: http://kviby.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0