Kväll igen.....

God kväll... =) Nu har man ännu en kväll vart såå duktig och varit på Aqua Fys träning....  men det är såå djävla kul.... och en annan som bara älskar att bada... men det bästa av allt är när vi efter sitter i bastun, äter frukt och snackar (helst med balsam i håret) som i skolan...... en annan sak vi gjorde i skolan va (sjukt men kul) man tvålar sig med massor av tvål sen kramar man sig själv och drar sakta ut händerna så det blir som en stoor tvål hinna som man sen sakta delar med en annan som tvålat sig... guud va det lät snuskigt.. haha men i alla fall till slut står man i ring med värdens största bubbla... hihi
Min bästa vän Hanna va åxå med i dag (det är vi som kämpar på med fettet!!!  vi har gått i skolan tillsammans 4-9 :an och gjort detta måånga gånger) det va nästan så vi tänkte göra det.. vi pratade om det i alla fall hahaha då hade nog damerna undrat...
 I dag va det i alla fall mycket folk säkert 30 pers så det blir lite trångt i bassängen.... men  men... finns det hjärterum....

Jag fick för 2 veckor sen vatten i örat.. som inte vill släppa Tove berättade att det kan vara hörselgångsinflamation som man kan få av just vatten i örat.. suck så nu har jag suttit med en tops indränkt i asolsprit i örat... jag ger mig fasen på att jag kommer få skiit ont i natt,, som man ska exprimentera hela tiden...kanske ska ringa till det OTROLIGT trevliga och serviceminded vårdcentralen vi har här i Oxelösund.... men jag väntar in i det sista...

Nu ska jag unna mig några POINTS på en macka.. jag har ju några tillgodo när jag tränat...

 Puss och Godnatt!!!


Kommentarer
Postat av: fru Kviby

Jag fick likadant i somras. Inte lödderminnena då utan vatten i örat. Fick tipset att ha i näsdroppar ( i näsan) och ta alvedon. Det gick över på några dar :)

2008-09-16 @ 11:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0