Kväll,,

Jaha va snabbt kvällen kom....?!  Linnea somnade halv nio trots att hon sov 3.5 timmar på dagen.... hon är lik sin mor som kan sova hur mycket som helst,,,, Daniel ringde när dom va i Linköping då va han & Edward på IKEA och käkade... han undrade om jag ville ha nåt därifrån.... VAAAA ???har aldrig trott att han skulle ringa och fråga,, Ikea är mitt bästa!!! så det blev beställning på lite ljus värme, långa, korta, doftande,block,,, det är underbart med hösten när man får tända ljus överallt,,,, jag ÄLSKAR det!!!!
                                              

Ida har inte mått bra i kväll feber ganska mycket trots alvedon och gnällig,, Sjuk hon som annars inte säger många pip... jag ringde till rådgivningen... täknte kolla lite orolig för lunginflamation eller nåt.. hon är rosslig och hostar lite,,,, piper när hon andas... men men i alla fall ringer och det är ju kö som vanligt,, "vi beräknar att ta ert samtal inom 5 minuter" jo tjena.... 18 minuter senare kommer jag fram.... pratar med den otroligt " trevliga" damen i luren som bara ÄLSKAR sitt jobb och låter "jätte" intresserad på det jag har att säga.... jag börjar berätta sen bara, tut tut tut tut va faan HALLÅÅ ARG nehe då bröts det gärna,,,, (eller hon kanske slängde på...) ringer igen..typ 10 gånger samma tutututut... så ringer jag primärvårdsjouren och samma där tututu men då säger en vänlig röst , tillfälligt fel... så det blev säkert nåt knas.... men men cool andra barns mamma som man är inväntar jag morgondagen......Och ringer kära Ulla på BVC..

Nu har min Älskling gått och lagt sig,,,, så jag ska med zooova!!!
God natt mina vänner !!!  sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0