Linnéa sjuk.. =(

Ja Min lilla älskling har feber.... mycket feber emellanåt.... i natt vaknade hon varm som en kamin.... 39.4 stackars liten..... men trots det så är dom pigga och glada..... det blev inget dagis i dag... Nea grinade i morse när jag ringde.... hon vill såå gärna till dagis..... vi får se om hon kan gå i morgon....
Ida sover nu  och nea tittar på Emil,  mormor kommer snart och pysslar om oss... va vore livet utan min älskade mamma??
Jag ska som vanligt plocka och städa.... och sortera tvätt blääää det är det tråkigaste som finns.... men någon måste ju göra det.... iofs kommer motti snart hon tycker ju sånt är kul....  hehe
See Ya!!!          


/Fia

Kommentarer
Postat av: Cicci

åhhh vad jag inte avundas dig med sjuka barn. My var rent av hopplöst gnällig och klängig nu i helgen och början av veckan. Och visst mina barn har ljusglimtar då dom är helt UNDERBARA mot varandra, men dom är ibland hopplöst avundsjuka på varandra oxå vilket såklart resulterar i mycket gap och skrik. JOBBIGT!!!



Och jag har opererat bort all lös hud på magen som blev efter en viktnedgång på drygt 44kg!!! Muchos skönt att vara av med dock inte lika roligt med lång läkprocess...

2008-09-24 @ 16:21:30
URL: http://mogenfjortis.blogg.se/
Postat av: Cicci

Du jag hade oxå accepterat mitt öde men det var först när jag accepterade som jag orkade ta tag i det. Jag har kört cambridge och allevo blandat med att försöka tänka i bättre banor. Du kan om du vill och om du inte vill så är du skitsnygg som du är.



Men jo det är skönt att få bort sladder så här efter

2008-09-25 @ 06:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0