Mätt!!

Jaha ännu en dag har gått precis ätit god vikt väktar lasagne... mumsigt värre,,,,,,i dag har jag städat som vanligt... Ida sov 3 timmar på förmiddagen så jag hann med mycket... va även på apoteket och handlade salva till hennes koppor....dom är nästan borta men i förebyggande syfte på dom som ser ut som nya.....
Linnéa va så underbar i morse....hon sa mamma va du är fin jag älskar dig!!! och du har mjuka tuttar...tuttarna det tycker Ida och pappa med!!!   haha vad jag skrattade..... vad får dom allt ifrån....

Nu ska jag åka iväg och sola sen träna lite Aqua Fys!!! trevligt... inte för att jag så upplagd men det blir bra när man kommer fram,,,,, i morgon kväll ska jag till Tessan och dricka lite vin!!  mycket trevligt....

ha det gott mina vänner!!!!
KRAMEN!!!bearhug

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0