Midnatt råder,,,,,

Ja visst det är mitt i natten... men sann bloggare som man blitt.. är det bara att skriva.. I kväll va jag och Hanna hos Tessan på vin och snack...
Vi har haft det MYCKET trevligt.. Daniel va på en annan fest och att få B-vakt va omöjligt.... så kidsen fick hänga med... tur att man har super snälla barn...... Linnea lekte så fint med Alice och Ida märker man inte av.. di små somnade ganska tidigt... så mamma fick tid till att umgås..jejeje.. villket man behöver ibland....
Andreas Tessans man ställde upp och körde hem oss till ockle!! Det tackar vi oerhört mycket för!!!! För taxi frång bryngan till oxd hade inte blivit billigt....
Barnen sover... D har inte kommit ännu.. supermorsa som man är.... så har jag hängt en tvätt maskin med.....
Nu ska jag försöka sova fest i morgon igen....

Natti Natti mina vänner!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0