Tisdag...

Morgonen blev stressig som vanligt.....jag fattar inte hur jag lyckas... ? men i alla fall.. Linnea skulle på teater med dagis spöket laban och dom skulle gå till bibblan allihopa.. så vi fick INTE bli sena.... ( det va vi inte heller)!!
Min hurtiga mamma kom förbi och ville gå på promenad.... jag har lite svårt att bara lämna disk och sängarna obäddade känner ett kall att jag MÅSTE fixa sånt innan jag gör nåt annat.. men men vi gick i alla fall på en LÅÅÅNG promenad 1,5 timma rask takt... så nu har man 4 bonus points!! nice eftersom jag ska festa i helgen.....

Nåja till promenaden... mamsen hade med sig sina stavar.... så jag testar FASEN va lätt det va att gå med stavar och villket tempo man fick upp helt sjukt... (en annan har ju varit lite anti) nu måste jag köpa stavar och nya gå skor....... här ska hurtas...(.beach 2009) så dom som vill hänga på hör av er.... en timma på kvällen utan barn är inte helt fel... kan nog va nice att gå ensam med mp3 med.....

Underbar promenix fint höstväder nova badade i Danvik.. trots förbud mot hundbad,,,, undrar va dom som handskrivit den skabbiga lilla skylten tänkt. jo hon kan ju bajsa i vattnet.... eller gömma sig i vassen som en krokodil i väntan på sitt byte och slita stupen av den badande tanten..... eh!? endel ska bara klaga.... jag kan förvisso förstå på högsesång och många som badar typ som på Jogersjö att man inte vill ha badande hundar.. endel är ju skraja... men en liten sketen strand med dy botten och nästan igenväxt och när ingen badar.....VARFÖR förbud mot hund??   som hundägare har man ju förhoppningsvis lite koll om jycken är lös.... men men alla tänker olika..... men ända sen vi va små har dom sura,bittra och osäkra människorna som har spenderar somrarna på grönvikens stugområde krigat med oss "gangster ungdommar" om kattberget ( MÅNGA MINNEN DÄRIFRÅN FÖRÖVRIGT),,,,, och nu även den lilla stranden... det slutar nog aldrig......

Nåja hem... lunch.... bäddar, plockar... sen fick jag en akut tid på vårdcentralen med mitt öra...men det va inte örat...
. käken.... öronen va såå fina... jag har tydligen en liten stukning på käken som hon kallade det.... har aldrig hört.... kanske jag pratat för mycket eller legat konstigt.... så som vanligt ta alvedon och hör av dig om det inte blir bättre tack tack!!

Lagade egna mini köttbullar med good sås till middag... Linnea va så trött och tjurig faan ibland vill man......... men men hon somnade strax efter middagen närr jag läst DORA utforskaren....... dododoora dodododoora.... !!!

Så vi har kollat på idol... ätiti popcorn.. nu sitter sociala familjen vid varsin dator och pratar med varann på MSN.. nej Hanna jag måste köpa ett fia spel!!!

Nehe om man ska försöka sig på att va lite social med sambon......

Puss & Godnatt  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jösses vad du skiver och skriver!!! Alltid lika trevlig läsning! HELT RÄTT med ett fia-spel i sovrummet! Ha ha!!! MAN SKA UMGÅSSSSS!!!!!

Va hurtig du är förresten!!!



KRAM KRAM och sov gott!!!

2008-09-16 @ 22:09:45
Postat av: fru Kviby

Hahahahaa! Vi msn:ar oxå till varann. Socialt va?

Hm...

Mobilbloggande:

1.man måste ha en epostklient på mobilen som kan skicka mejl

2.ställer in en e-postadress som kan ta emot blogginlägg och sedan mejlar från mobilen till den adressen

Lycka till!

Sr ju ifall du lyckats :)

2008-09-16 @ 22:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0