JOBBAT!!!

& JAAAAA faaaan va kul det va,,,, mitt underbara jobb & mina underbara kollegor,,, att det kan vara så kul att jobba!!!! jag är lyckligt lottad,,,,,
Det va iofs lite kunder men dagen gick asa fort ändå,,,,, fick lite skön sång av en äldre herre,,, han sjöng för mig när jag stod i kundtjänst,,,, sen gick vi armkrok till kassan dansandes till jämtlands sången eller va det va,,,, han undrade  min ålder och berättade att  hans son va några år äldre,,,, gubben diggade mig & försökte gifta bort sonen,,, hahahah underbart,,,,,
Men det är endel att lära när man varit borta så länge,,,, lite ringrostig är man allt,,,, hihi kände mig som en praktikant emellanåt,,,,, *asg*
En liten promenix på lunchen det va sköönt

Efter jobbet hämtade jag Linnea sen till mamma & ida för mat och gos,,,, hon fick sova där i natt med,, jag sövde henne innan jag gick,,, mammas skrutta det är tomt här hemma utan henne,,,,,
Själv slummrade jag till Med Linnea efter sagan,,,,, fniss,,,, men nu uppe för jag MÅSTE ju blogga,,,,
D & Fredrik har kaklat klart i köket,,, fogas i morgon,,,,, OCH FAAAASEN VA FiNT det blir,,, ett helt annat kök,,,,, underbart,,,

Så här kommer lite bilder från jobbet och köket,,,,

Jag har saaaaaaaaknat det super goda kaffet  mummmms


Mina avdelningar,,,, Kontor/leksaker/konstnär/foto/optik,,,, som kollegorna skött MYCKET bra under tiden jag varit borta byggt om och gjort super snyggt,,,, TACK för det!!!!






En ny rolig grej på leksaksavdelningen,,,,,, en liten apparat man stoppar in insekter i sen kan man via hörlurar lyssna på dom,,,,, hahah underbart,,,, det blir nog en sån till Nea...


Nytt hos oss!!! Solglajjor!!!! wiiiii det blir nog några par till mig,,, Nya linser bara!!!


Snygga VA???






Jag & Habibi,,, Mahmoud va jag saknat,, & vad jag skrattat idag,,, hahaha


Han såg ut som Ugglan HELGE (rätt Edward) i från A till Ö,.....


Sen kom ju söötaste lilla Axel på besök,,, lite gos fick jag med,,,,


CO:S största gotte grisar,, mumsade winerbröd efter lunchen,,,,,


Så det va välbehövt med en promenad,,,,,vid Å:n




MÅS!!!


ARBETSSKADA.... AJAJAJAJ


Kassa passet va lungt,,,,,


KÖKET!!!!!!!




Visst blire fint??? jag är otrooligt nöjd,,, nya tapeter & nytt golv bara!!!! tack Fredrik för hjälpen!!!

Nu ska jag dammsuga upp skräpet domdärsomfixatköket dragifram,,,,,

Ha en fin kväll
PUSS/KRAM
& GODNATT!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Oj oj oj va fint de blir!!! Han är ju superdupereffektiv!!!!! KRAMIS!!!

2009-04-15 @ 22:16:52
Postat av: edward

Hahaha... Mahmoud såg på pricken ut som ugglan. Men du. Hette han inte Helge??

2009-04-15 @ 22:39:07
Postat av: Petra

Hej!



Gud vad snyggt köket blev!! :)

2009-04-16 @ 08:28:33
Postat av: Lollo

Dööösnyggt i köket!!! Precis så jag har tänkt mig mitt, svarta bänkskivor, mörkt kakel o vita luckor!! Supersnyggt! Skönt för er som snart är klara!! vi har inte ens börjat än... Kramis

2009-04-16 @ 08:40:28
URL: http://loellaa.blogg.se/
Postat av: Kajza

Hej

Hanna tipsade om din sida.... Kul... Bloggar oxå. Kommer ju från Oxelösund o du vet säkerligen vem jag är... Fråga Hanna ska du se.... Kul blogg!!!! :) Kram

2009-04-16 @ 09:10:02
URL: http://kavatskrypin.blogspot.com
Postat av: Daniel

ååh så fint i köket!



Älskar så din blogg!

2009-04-16 @ 09:29:26
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Jessica

hmm bytar jag jobb kommer jag till er, ser ut som ni har sjukt skoj fniss

2009-04-16 @ 12:35:37
URL: http://www.busnova.blogspot.com
Postat av: Nina i K-fors

Halkade in på din blogg. Fan va snygg du är Fia! Jättefin i håret!! Köket är fint det också.

2009-04-16 @ 22:17:43
Postat av: Bror Jörgen med familj.

Köket blev supersnyggt.Man blir faktiskt lite avis.Kramar från oss i K-fors

2009-04-17 @ 16:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0