Låång fredag

Ja det har verkligen varit en LÅÅÅng fredag,, Barnen vaknade vid sex,,,, resten av familjen va DÖÖÖ trötta dom är INTE vana att kliva upp den tiden,,, Jack åkte på innebandy cup vi andra påtade/fixade & donade,,,, rensade rabatter skura altanen och gjorde VÅR,, det blev jätta fint,,, sen har vi ju såå klart som i denna familj tjuvstartat med påskägg,,, och vi har ätit och fikat hela dagen med det är väl det man gör under påsken??
ni får som vanligt titta på bilder från dagen istället,,,, man kanske ska döpa om bloggen till BILDDAGBOKSBLOGG!!! hihi

Börjar morgonen med JORDGUBBAR!!




Påsk lunch Momme köttbullar,, MUMS!!! Tack mamma,,,!! & Ja jack fick köttbullemackor med sig så han fick med smaka,,,








Sen lite Glass i solen,,,,,










Sen kom dom konstnärliga talangerna fram,,,,,




jo men Visst jag kan ju med,,, Kolla bara,, HANNA!!!! Du kan få beställa,,,, *ASG*


sen Påskäggs tjuvstart,,,,






Ojojoj nu dog TV /DATOR hos syrran,,, tuuur att jag hade med mig min 3G dongel!!! hihi så jag surfar vidare medan syrran undersöker ,,,,,, nu pratade hon med grannen samma fel,,,, men men ,,,, jag kör på,, mera bilder,,,,

Dessert Jordgubbar & Grädde,,,, MUMMMMS!!!!




Busis




& Bad






Ida,,, SUCK denna medvetna lilla,,, ja vad ska jag säga,,,, hon  har Grinat nästan hela dagen,,, för att hon är uttråkad/inte får som hon vill/vill inte/kan inte/ mamma går 30 cm/mamma gosar med Linnea,,,, ojojoj va grinigt det är vissa dagar,,,,

I morgon tänkte vi gå till Torekällberget & titta på alla djuren,,,,, spännande,,, vi får se om vi kommer dit,, man vet aldrig om ungarna sköter sig,,,,

Ha en fin kväll,,,
Jag surfar vidare med min DONGEL!!!!!

Puss på er!!!
FIA

Kommentarer
Postat av: Hanna-Panna

Hi hi!! WOW.... Värstingsnygga tavlan!!! Ha ha!!! Du är ju grym... Kanske en värdinnegåva till i morrn??? (Eller INTE då MÅSTE jag ju sätta upp den!!!! ;))

Jag är inte sådär superförvånad att ni har tjuvstartat med påskfirandet redan idag. Men det har FAKTISKT jag oxå... Jag har ätit godis. och inte så lite heller. Ider av MYCKET dåligt samvete nu. Men men, det är ju bara påsk en gång per år. Ska spinna i morgon fm, så då kan jag synda i morrn med!! Vi syns klockan fyra. Ni är SÅÅ välkomna, det ska bli jättemysigt!!!

Jack tänker äta upp Neas godis säger han (så det är upplagt för bråk alltså!!!)

Sov så gott!!!

PUSSÅKRAM!!

2009-04-10 @ 22:10:36
Postat av: Henke

Hej hopp !!

Trevlig blogg du har. Mycket fina foton.

Hittade hit genom facebook, såg din status i min gamla klasskompis Edwards vänlista. Nyfiken som man är så måste man ju titta ;)

2009-04-11 @ 23:51:46
URL: http://klockankvarti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0