Oj!!!

Jag bloggade inte igår,,,,
men Måndagen började med Lämning av Nea på dagis,,,, TRODDE JAG... hade HELT missat att personalen hade planeringsdag,,,, så Anna-Lena (fröken) möter oss i dörren,,,, hon såg att vi kom,,,,
 Och påminnde mig om att dagis va stängt,,, hahaha villken miss,,
 jaja Så Linnea Jag & Ida åkte till Nyköping,,, och handlade på Citygross,,,, tjejerna va nöjda och satt i kundvagnsbilen,,,, inte osams en sekund,, tack för det,,,, Träffade KLÄGG där,,, (Vännen Frida,,,) det va jätte trevligt,, Inte igår,,, vi träffas ju aldrig nu för tiden,,, trist,,, men alla jobbar och har fullt upp med sitt,,, vi bestämde iaf att vi skulle höras av & ta en grill/öl nån helg,,, jo visst man ska få till det med,,, VARFÖR säger man ALLTID så?? " Vi hörs av",, haha men NÅN gång ska vi få till det,,,, KRAM TILL ER!!!!


Efter CG blev det stan ev sväng,,,, va ju bara tvuuungen att handla upp presentkortet på Lindex,,, som JAG fick av D i födelsedagspresent,,, men som JAG handlade till mina flickor istället,,, SOM vanligt!!! Fniss,,,,
sen till jobbet för lunch med Kollegorna,,, Jätte mysigt AS USUAL,,,,


Linnea Läser Clas Ohlson katalogen,,,, Bra gumman Plugga på,,,

Markus smaskar på!!!!!

Mahmoud (max) försöker Charma Ida,,,,,, och med pommes funkar Allt,,,,

Kläderna tjejerna fick,,,, SÖTHÖNOR!!!




Det hände en liten Incident i rulltrappan,,,, Linnea ville åka själv,,,, jag gillar inte Iden,,, men efter tjat och lite övertalning jaja hon får det då,,,,, hon kliver på före mig & jag tätt efter med Ida i vagnen,,,,MEN Nea tappar balansen och försöker/trevar med händerna på sidan,,,,sen ropar hon MAMMA HJÄLP,,,, jag ser hur hon är på väg att rammla mellan vagnen och och kanten,,,, SHIT,, men då kommer en VÄNLIG Dam i trappen som säger JAG tar Vagnen,,(TACK TACK SNÄLLA DU) 
så jag fick MAMMA STYRKA och lyfter Linnea i jackan med en hand,,,, som det vore en liten väska,,, och fångar upp henne i famnen..... PHU snacka om att vi blev rädda,,,,, det har kunnat gå super Illa,,,, GUMMAN,
 så nu hädanefter är det med MIG & hålla MIN hand som gäller,,,,,

Båda barnen somnade i bilen så jag fick en timma själv när vi kom hem,,,, SKÖÖNT,,,, När D kom hem började jag städa,,,, tog en paus och drog 80 minuter stavgång med Mamma,,, (öm i låren idag) sen hem & fortsätta städa,,,, PHU,, men SKÖÖNT att vakna och det är rent överallt,,,,,

Idag på Fm kom Tove/Greta My/Nellie& Doglas,,,,, vi fikade snackade skit åt lunch snackade mera skit och tittade på lekande barn,,,, SUPER TREVLIGT,,, PUSS PÅ ER!!!!
Köpte lite kläder till Ida av My,,,, Nova Star & katvig,,,, Lyxigt för en annan med så dyra kläder på barnen HAHAHA Inte ofta man handlar sånt,, JÄTTE FINA iaf!!!!





Nellie Pysslar om dockan,,,,

Dogge med dinosaurierna,,,,

Ida & Greta,,,, plockar med allt,,,,



Soyakorv/perfekta/Mys MY!!!!! *fniss*


När detta gäng åkt hem kom Cissi/Tindra & Melissa,,, på fika,,, det blev en riktig Fika,umgås dag idag,, Men trevligt!!!
Som vanligt hade Bullmamman Cissi med sig en massa gott hembakt så det blev lite synd idag IGEN skit åxå,,,, men men Friskis i morgon efter Jobbet!!!! (håller fortfarande -23kg....) så en kaka extra får jag ta.... ELLER???.

Ida fick en försenad ett års present av cissi & barna,,,,,,

Jätte fina kläder,,,, TACK snälla nI


Sen va dom ute en stund,,,,








Sen in igen och MOJJE DISCO!!!! YAY!!! va dom (vi) dansade,,,,


Så idag har det varit fullt upp,,,,
i morgon Jobb Igen,,,, WIIIII
Ida ska vara hos Farmor i morgon,,,,
& som jag skrev ska jag träna efter jobbet!!!!

TAKE CARE!!!!!
PUSS & KRAM
FIA

Kommentarer
Postat av: camilla

Sötis tjejorna och gud va duktig du är som tränar. heja heja. Kram

2009-04-22 @ 08:26:22
URL: http://www.flaskmamman.blogspot.com
Postat av: Helen

Lääääääääänge sen jag kommenterade. Suck! Vart tar tiden vägen? Men jag läser varje dag :)

Vi hade en liknande incident i rulltrappan med harri som prompt ville åka själv men numera håller han också mig i handen och så åker vi så mycket hiss vi kan. Jag blev liiiiiiivrädd! Här hemma är det hoststuga och feber och magont.Inge kul alls att vabba så mycket som vi gör.

Hoppas du har det bra på jobbet! Jag tycker iaf mitt jobb är superkul och jag trivs kanon!

Bra tränat fia! Min make kände inte igen dig på fotona på bloggen. Shit vad hon har gått ner! sa han :) Härligt! Jobba på!

2009-04-22 @ 22:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0