ONSDAG!!

Jupp Idag har Morfar varit barnvakt till Ida hela dagen det har gått SUPER duper bra,, Trots att hon bajsade ner sig (han är kräsmagad) men det fixade bästaste morfis,,,,, Ida va nöjd,,,, & skönt för mig att det gick bra,,, eftersom det är några gånger till,,,,, Linnea & jag stressade som vanligt till dagis och jag till jobbet,,,,,
Vi plockade varor för fulla muggar i morse,,, och vi har haft super trevligt som vanligt,,,,,

Efter jobbet hämta Linnea,hem,fixa käk,plocka undan,dammsuga (grus i halva huset) natta barn,,, D jobbar sent som vanligt,,, TRIST,,, Näri Hunnan ska jag få träna???? nu har jag inte tränat sen Påsk,,,, SKIIIIT ÅXÅ jag börjar fallera,,,, jag som köpt kort & allt,,,, GRRRRRRRRRRRRRR får ta & fixa barnvakt nästa vecka & köra ett pass,,,, eftersom han åker tidigt & kommer hem sent hinner jag varken Innan eller efter,,,,,en promenad skulle jag kunna klämma in,,,, men det ska man Orka kl 21.00 på kvällen,,,,, Nee villket man INTE gör,,,, jaja nån gång kanske man får dra in,,,, jag som va såå duktig ett tag 3/dagar i veckan,,,,

Nu ska jag slappa det är GREYS i kväll WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII som ni vet MITT BÄSTA!!!!
kanske man får gråta en skvätt,,,,,

Jo en annan trist sak,,, Clas Ohlson ska börja varsla,,,, NEEEEJ,,,,, som det ser ut nu i 5 butiker,,,, INTE vår,,, och jag hoppas för mitt liv att det inte blir det heller,,,, Iaf så ere sist in först ut som gäller,,,, och man har ju varit med sen start så jag hoppas jag sitter säkert,,,,,,
& på tal om det så får vi in jobb ansökningar varje dag,,,, och dom bästa god bitarna sparar vi,,,,, Kolla bara,,,,
*ASG*......
Hur i hel**tte kan man lämna in sånna usla ansökningar & tro att man ska få jobb??


Sen den här,,, lämna in hos oss och skriva att man kan vika kläder & så,,,, herreguuuud!!!! för vi har ju så mycket kläder,,, iofs arbetskläder & handskar,,,,, HAHAH


Nu är det verkligen VÅÅR,,,, det blommar fö fullt Musöron på björkarna UNDERBART!!!!!
Tog en bild i bilen,,,, hihi snacka om besatt av att fota,,,,


Nu ska jag försöka få Linnea i säng,,,,,

jobb i morgon igen,,,, och sen valborgsfirande hos My med familj Trevligt!!!!! så det får bli blogg på fredag,,,, det ska ju bli super najs väder hela helgen,,, vi ska tapetsera köket,,,, skönt att få det klart,,,,

Ha en fin kväll,,,
PUSS & KRAM
FIA

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag stor tjöt till Grey´s...



Hahaha vilka jobb ansökningar;)

2009-04-29 @ 21:55:48
URL: http://www.busnova.blogspot.com
Postat av: Cissi H

Taskigt att lägga ut och håna min ansökan så där! Jag som slitit så med den ;) Hahahaha!

2009-05-02 @ 21:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0