ÖPPNA...

Nu har vi varit en stund på Öppna förskolan och firat Påsk,,, det va ganska mycket folk och dom hade gjort så mysigt med tårta och så,,,, Linnea ville INTE åka,,, men hon skulle ju till dagis.,,, så nu är hon på Dagis och myser jag ska packa i ordning allt vi ska ha med oss det blir litegrann för 2 nätter,,, men det ska bli otroligt Mysigt,,,,

Vägde mig i morse,,, -23kg,,, så jag håller kräksjuke vikten,,,, så det blir inte så mycket vin i helgen för min del,,,, Jag är så DJÄVLA nöjd över mig själv just nu,,,,,

Här kommer lite av Öppna biilderna,,,
mer blogg i kväll,,,,,
KRAM PÅ ER!!!!
ALLA
FIA






















Trevlig Helg!!!!!


Kommentarer
Postat av: vicke

Jag tassar bara in för att önska dig en Glad Påsk och så tassar jag ut igen

2009-04-09 @ 18:05:59
URL: http://vickebloggarigen.blogspot.com/
Postat av: Bror Jörgen med familj.

Kolla in min nya blogg: romM.blogg.se!

Kram Olivia:)

2009-04-09 @ 19:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0