Tisdag = DH kväll....

OOOo jaaa ikväll är det ju dubbelavsnitt av mitt bästa DH,,, YAY,,,,, så jag bloggar i pauserna,,,,
Idag har vi varit ute i sandlådan,,,, Jag hängde ut en maskin tvätt,,, men det va liite för kallt i luften för att det skulle bli helt tort,,,, men luktade gott gjorde det,,,, Mina underbara grannar lånade ut sin torkvinda til mig,, Henry bar hit den och monterade TACK för det,,,,

Efter lunch och diskningen i badkaret åkte jag & barnen till mamma hon hade med sig 3 pappkassar med leksaker från kusinerna i Kramfors,, HERREGUUUUD va grejjer,,, ja jag ljuger inte säkert 15 barbies med kläder & säkert 30 hästar,,, och en massa andra saker,,,jisses snacka om lyrisk Linnea,,,, så nu fick vi möbla lite i hennes rum,,, och lämna lite hos momme med,,,,







TACK TACK TAAAACK SNÄLLA NI FÖR SAKERNA,!!!!



Vi käkade middag där,,, sen fick Ida stanna då vi åkte,, jag ska ju jobba i morgon JIPPIIEEEE!! & Ida skulle vara hos mamma i morgon så det passade ju bra att hon sov kvar så slipper mamma komma hit i ottan i morgon och ida kan få sova ut,,, dom har sovit till halv 8 nu en längre tid,,,

Daniel fixade med avloppet,,, och i morgon ska han & olle kakla YES!!!
så jag hoppas att mamma bjuder på Middag i morgon med,,,,

By the way,,,, mamma skvallrade lite om att Angelika (en kramfors kompis& min brors frus syrra) läser bloggen,,,, FAN SÅ KUL,,,, och DU Angelika,,,,, Lämna en kommentar Fegis!!!! längs ner under inläggen finns ju kommentar fliken klicka och skriv!! vore super kul!!!

Nu ska jag gå & knoppa ska ju jobba i morogn,,, hahaha va kul det känns att säga jobba jobba jobba,,,, fniss sjuk man är va,,,, jag ÄLSKAR mitt  & mna underbara kollegor, även om det bara är drygt 50% jag kommer att jobba nu så känns det så förbannat bra för jag får hela 3 dagar i veckan med mina barn,,, jag vet att jag blir en bättre mamma av detta,,,, Och Ida behöver komma ifrån mig,,,,sen går jag ju upp till 75% efter sommaren så en mjukstart är perfa

Så i morgon blire nog en del Jobb bilder,,,,,

hittade lite ute bilder från i går på mobilen,,,,







Puss på er
Sov gott

Kommentarer
Postat av: zummer

gud va söta dom är =D

2009-04-16 @ 17:09:53
URL: http://zummer.blogg.se/
Postat av: Bror Jörgen med familj.

Kul att ni blev glad över leksakerna.Skönt att rensa bort lite,man har ju tusentals av den varan.Sköt om er.Kram från oss i K-fors.

2009-04-17 @ 16:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0