YAY!!!!

Visst nu ere fogat och klart,,, "bara" att koppla in vatten/diskmaskin/tapetsera/måla tak/ev nytt golv/nya handtag och nytt köksbord,,,, meeen vi är en bit på väg,,, & DAAIIYYMMM så fint,,,,
tack för alla kommentarer kul att NI vågar kommentera MERA sånt PLEASE!!!!!!
Kolla bara så snyggt,,,,




I dag har jag ju jobbat!!! och SOM VANLIGT!!!! sjukt skoj,,,happy, har varit effektiv idag,,,,
Upp plocket i morse gick av bara farten Vips så va pallarna borta,,,,, så det blev lite tid till avdelningsvård,,,, sen hade jag FH på chemat,,, = fullt i hyllan = varor som blivit felbeställt eller kommit för mycket av hamnar där,, så man måste rensa och fylla på i butiken med dessa,,,, och idag fick jag upp massor skönt för samvetet att MIN lilla plats på lagret är snygg och nästan tom,,,,
Edward & Rickard bygger om lite på min avd,, tack för det dom är duktiga som tusingen med massa bra ideer,,, Tummen upp för det,,,,

Mitt kassapass va näst intill KATASTROF lungt,,, suck,,,, vart håller alla shoppingsugna hus??? kolla bara,,,


HOHOHOHO var äär ni???



Passade på att provsitta ballkongmöblerna i trädgårdsportalen kampanjarna fixat till,,,


& slog till på en Kepa,,, som är för utförsäljning,,,,
Endast 19:- skynda att fynda,,, begränsat antal,,,,!!!!

 Den kan ju komma till andvändning på sjön eller nåt,,,,, eh?

Efter jobbet hämtade Linnea på dagis,,, sen till mamma för Middag igen TACK BÄSTASTE MAMMA!!! och så klart för att hämta Ida,, som sovit 2 nätter hos mormor,,, nu va hon mamma sugen,, vinkade glatt på ballkongen då vi kom,,,,


Mamma skulle ut & jobba natt i natt,,, stackarn hon är väl helt slut nu,,, och TACK IGEN mamma för hjälpen,,,,slkiss

Fick god tortilla lasange ala Vikt väktarna och barnen tröck i sig Plättar med kaviar,,,, 
& JAA dom Älskar det,,,, och det är inte så Illa,,,,
Sen hem så mamma fick sova nån timma,,,,
och vi natta barn,,, Ida somnade nästan direkt lite gnäll blev det ,,, Nea somnade efter lite "jag vill inte sova jag ska vara vaken tjur",,, mina små bajskorvar,,,, hilarious

Sist men INTE minst vill jag skänka en stooor tanke &störstaste bamse kramen till underbara Gerd Andersson (klicka på länken och se dokumentären om henne!! som svt gjort hoppas ni kan se videon!)
som jag jobbade hos i c:a 5 år,,,(för typ 10 år sen) men hon etsade sig fast i mitt hjärta,,, det går inte med ord att beskriva!!
Hon har nu stilla insommnat!!! han med att fylla 75 inte illa pinkat för en dam med Downs Syndrom, denna underbara lilla dam Alltid glad och trallade,,,,noga med kläder och handkräm!!!
Nu är du i Nangiala och njuter till 100%!!

I morgon är vi lediga jag & tjejerna,,, hoppas vädret blir bra så jag kan sola,,,, annars behövs det ju städas,,,, Smått dammigt här hemma nu,,,, sen har jag endel disk i badkaret som behöver diskas upp,,,, URK så trist,,,,

Sov gott
P&K
FIA


Kommentarer
Postat av: Eva Stridh

Ja jäklar vad snyggt det blir, man får ju lust att göra om hemma ju :) Men vi renoverade hela kåken när vi köpte den för 2 år sen så jag får nog coola ner mig lite, hehe!

Men man boar ju sådant när man är gravid, fasen vad man vill mycket!



Nästan bild från min gamla lägenhet också ju, hehe! Saknar den faktiskt ibland, fast saknar nog mest den frihetskänslan jag fick när jag flyttade från exet o huset!

Men nu jävlar är man ju igång igen, ny karl ny kåk nya barn... mooaaaahahahaha

Kram Fia!

2009-04-17 @ 16:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0