Bröllop/Havet/Grill & vin

Så kan man sammanfatta helgen lite snabbt,,,, i fredags Gifte sig min Underbara barndomskompis Lotta med Sin Morgan efter 16 år,,, det va fanimej på tiden,,,,, det va ett underbart mysigt Bröllop Ute vid havet strålande sol Fantastiskt!!!! Dom va såå fina hela familjen,,, Och deras älsta dotter Josefin sjöng så fint,,,, då började jag grina,,, tur att man hade solbrillor på sig,,, hihi
jag fick äran att fota med deras kamera,,, hoppas jag prickade in nån fin bild,,,, daniel fotade med vår,,,, Maten va suveräänt man fick göra sin egen sallad,,, pasta/bacon/kyckling/fets/oliver/sallad/gurka/tomat/kinoa sallad om det nu stavas så,,, men Sjuhelsickes gott och dom hade fixat allt själva Mestadels Lotta & svägerskan Mikaela,,, GRYMT bra jobbat!!!! Barnen somnade i vagnarna,,, vi va kvar till c:a 22 då kom ALLA ALLA MYGG så vi packade ihop & åkte hem,,,,, Tack ni för en underbar dag!!!




 Paketet till Brudparet som innehöll En Jättefin Tavla & presentkort på Ikea,,,,

Tack Karin för Hjälpen med tavlan!!!!




 Hela Familjen Pettersson



 Mina älsklingar!!!


Och Nova så klart,,, som badade HELA dagen,,,,














'



Ida hade Åkt kana i en slänt med Körsbär,,,, Grrrr men med Galltvålen givk det bort,,, DOCK inte som bruna fläckarna som jag inte va det är,,,,

 Dans Vid havet!!!!



 & såå klart va D tvungen att köra ner huvet i motorn på en bil,,,,

 Månen va Full,,,, som många andra på festen,,,,, hihi



På lördagsmorgonen packade  vi matsäck & åkte ut på Havet med familjen Kjellberg,,,,vi hade en fantastisk dag med sol bad och korvgrillning,,,, vi passade på att åka en liten extra båttur med,,,,förbi gammla Oxd och hejjade på Lotta med familj som städade för fullt efter festen,,,,, sen hem duscha HELA familjen även Nova,,, som verkligen luktade HUND,,, BLÄSCH ibland när man klappar vissa hundar så luktar man SÅ illa på händerna efter,,, så luktade hon igår,,,, det gör hon Aldrig,,,, (förutom då hon är blöt så klart).,,, men nu doftar hon gott igen,,,,,
Så vi begav oss till fam kjellberg för lite grillning,,,, Jätte mysigt,,, vin/grogg och lite skitsnack,,,, vi tog en promenad med sovande barn hem vid 22 tiden,,,,, Tack Fam kjellberg för en Toppen dag!!!




manet....

 
Simmande Nova
 
LUNCH

















Idag har vi fixat hemma,,, d har varit duktig & grejjat med grunden jag har solat och slappat,,,, Linnea va på kalas hos grann tjejerna det hade varit kul,,,,, sen har jag Städat,,, Dammat/dammsugit & torkat golv uppe & nere,,, SKÖNT huset blir lixom eftersatt då det är fint väder,,,, men nu är det gjort,,, som VANLIGT en massa tråkig tvätt som ska sorteras,,, MEN det gör jag en annan dag,,,,


 Linnea har blivit myggbiten under höger öga,,,, svullen nu är det lite bättre,,,,




I morgon ska vi börja skola in Ida på dagis,,,, det ska bli spännande att se,,,,, lill gumman,,, ska börja på dagis,,,, Linnea LÄNGTAR till dagis,,,, hon blev Överlycklig och la sig frivilligt i sängen & kollade på film redan kl sju,,,,,
- Jag måste sova nu för jag ska till dagis i morgon ,,,sa hon stolt,,,,

Nu kollar vi på Tv4 fakta om tsunamin,,,,, HUUUUUVVVAAAA så hemskt,,,,

Jag har såå SÅÅÅ ont i knölen i bröstet,,,, kan fasen knappt röra mig,,,, så i morgon ringer jag vct så dom får snitta upp & tömma skiten,,, fyyy va äckligt!!!

Ta hand om er
Puss & Kram¨
Fia


Kommentarer
Postat av: Jessica

Härliga bilder like always:)



Inskolning med Ida ja jisses vad det fort, tiden!!! Hoppas det går bra!!!

2009-08-10 @ 12:46:32
URL: http://www.busnova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0