TRÖTT

ÅÅ gud va jag är trött idag,,,, PHU,,,,, somnar snart.....
På jobbet gick det bra,,,, full fräs.. har rea fyndat lite,,, skäggtrimmer till D en dvd stereo till Ida lika som Linnea har,,,(ser ut som en "bergsprängsre" med dvd skärm),, så man kan lyssna på musik & kolla på film,, skit bra grej Linnea andvänder sin FLITIGT!!!! nu kan hon sätta på film själv med dosan,, så vissa mornar hör man henne ligga & kolla på film i sitt rum,,,,
Dom har kostar 1195.- NU 299:- då kan man snacka FYNDA!!!!
Fixade mina gammla glasögon som ena bågen pajjat på det blev en annan båge men det funkar!!!

My åkte med mig hem från stan,, hon hade jobbat idag,,,, så vi plockade upp Mina kids,,, in på ICA handlade pointsvänligt fika,,,,och  sen hämta hennes barn,,,, och hem till henne skulle fika,,,, kaffesugen till TUSEN,,,,, DÅ kommer VIMMSMÄRTA på att hennes hemnycklar ligger i Gubbens BIL,,,, SUCK,, jaja han skulle ju komma med dom,,, så vi väntar snällt på tomten,, Barnen leker,,,,, Bråkar,,, skriker,,,,, leker,,,,
MEEEEEN han kom ju ALDRIG,,,,, hon ringde och han va kvar i Nyk,,, VA??? jaja vi packade in alla ungar i bilen & åkte hem til OSS,,, fika lek,,, DÅ bara small det till Jag blev SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ TRÖTT insomnia No1,,,,,,

Linnea va med trött somnade framför en film på sitt rum i sängen,, Dogge satt brevid och kollade,,, Gumman , men hon vaknade efter en stund och sa att hon minsann bara Låtsas sov,, JOMENVISST!!!!

Hon försökte få tag i Tobbe som inte hade mobilen med sig & han va INTE hemma heller,,, HAHA hur skulle dom komma hem`visst jag skulle ju skjutsa,,,,,,,,
Men till slut,,,så han kom & hämtade upp sin familj,,,, och så drog dom hem,,,,, Sorry My om jag INTE va i mitt esse men Luften lixom gick ur mig,,,,,
Jag hade börjat fixa käk,,,, Kyckling i curry & Ris,,,,, GÖTT ,,,,,
D kom hem,,, vi käkade mat,, han gick ut & började PRAJMA (haha eller Prima) grunden,,, man ska tydligen göra det sen kall asfalt sen spika matta,,, så en början Iaf,,,,,
Jag plockade undan middagen körde igång en diskmaskin,,, Ida lallade runt,, Linnea kollade på Bollibompa,,,
Sen åkte ju SUGAREN fram,,, som vanligt i detta hus,,,, för det VA grusigt Inne IGEN,,,, helskotta va trist de ÄR,,,,,,
dammsög och vips,, Linnea har somnat i soffan till bollibompa,,, Gumman,,, Hon va Åxå så trött Idag,,,,
D kommer in duschar sen nattar han Ida,,,, nu sitter vi vid varsin dator,,,, haha sociala familjen,,, jag ska ta mig en Morot sen ska jag SOVA,,, Jo man får sova tidigt Ibland,,,,,,

Hade ju tänkt ta en sväng stavar med grannen men jag ORKAR bara Inte,,,,, får lite ångest men men,,,, i morgn kanske,,,, och I morgon ska Linnea sova Hos kompisen Jack,,,, Om hon vill,,,, ska kolla med henne,,, Pratade med Hanna och hon la det på förslag,, eftersom Linnea tjatade om det sist vi va där att hon ville sova kvar,,,, så vi får se,,,,,
Mysigt,,,, Hon & jack leker verkligen SUPER bra nu för tiden,,, det va en period dom bara bråkade,,, visst gör dom det nu med,, men Mäst sams,,,,

Jobb i morgon & barnen på Förskolan,,,,,
men det är ju FREDAG FREDAG FREDAG!!!!!
Måste handla färgpatroner till skrivaren,,,, ska skriva ut bilder till idas bok på dagis,,,,,Kanske åker förbi hos tessan,,,, :)

Ha det gott
Ta hand om varandra!!!
KRAALLAKRAM
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0