Dagen INNAN Fredag,,,

Idag JOBB,,,, körde 12-18 pappa va här på förmiddagen & tog en fika,,, och vi bestämde att han skull hämta barnen på dagis TACK,,, ännu en dag jag slapp Ångest för att dom är kvar så länge!!!
ELLER??? jag hade ÅNGEST,,,
 Pratade med Pappa vid 17 han va helt slut,, barnen bråkade/slogs gapade & skrek,,, och när tjejerna gapar & skriker då piper & gnäller Nova åxå så JA mina vänner det är HIGH LIFE hos oss OFTA,, mina tjejern är INTE änglar Jämt!!!
 STACKARS pappa,,,, han har ju ont i kroppen och va jätte trött & jag kan verkligen förstå att han va trött när man är ovan,,, PHEW,,,, jag ville bara hem,,,
 Men men KÄMPA på ,,, men när jag Väl kommer hem Hade Linnea somnat i Puffen då va klockan tjugo i sju,,, DET GÅR INTE med mitt Nya chema,,, då skulle jag ha hämtat dom på dagis vid den tiden och sen hem,Middag,nattning,,,
(ja jag vet att jag ÄLTAr med det är ett stort problen i mitt hjärta just nu)  SUCK nä det blir kanske  till att gå ner på 50% eller 60 % jag har INGE val,,,,(skit trist på pengarna) Bye bye Shopping,,,, :(
Ida däremot är tvärtemot,,, pigg på kvällen somnade halv 8 och sen kan hon sova längre på mornarna,,, Jo hörrenini halv sju/sju ÄR sovmorgon för oss!!! ;P

Det va iaf BRA drag i butiken,,, NICE känner av Julen lite,,
& På Lördag är det JULBORD med Bästa JOBBET!!! WIHIII vi ska till VOYAGE och äta men innan lite förfest på jobbet hoppas alla kan komma då!!!

Vi fick för övrigt som ni såg Julklappen idag,,, 2 presentkort på Delicard,,, jag beställde Cheddar ostar och en stor skål "MINE" tack för det!!! det va inte såå mycket man kunde välja på men Ostarna passar till Jul,,, och skål har man välan ALLTID nytta av,, GOOOODIS!!!!  hihi men det va en generös julklapp ALLA antällda fick sånna och vi är ju några om man säger så,,,,swe/Norge/Fin sen har vi ju UK med men dom fick nog INTE delicard,,,,

Ida & jag sjöng lite Tipp Tapp förut!! *asg* eller jag Förskökte sjunga & hon diggade mest med & petatde Näsan,,,,




I morgon ere FREDAG Igen,,, HÄRLIGT Jobbar hela helgen men va faan det e ju fest!!! :)

Ha en fin dagen innan fredag
Kram på er
FIA


Kommentarer
Postat av: Carola m familj

Så söta ni är ;-) Trevlig helg & fest. Kram

2009-12-03 @ 22:10:51
URL: http://lolasalsklingar.blogg.se/
Postat av: Jessica

Söta är ni:)

Hoppas de löser sig ang jobb schemat. KRAMIZ, parta lugnt;)

2009-12-04 @ 09:23:34
URL: http://www.busnova.blogspot.com
Postat av: Anna

Härlig film, så sött när de små försöker hänga

med:-)

Trevlig helg!!



kram Anna

2009-12-04 @ 12:24:56
URL: http://enkanslaavvitt.blogspot.com
Postat av: Sandra

Måste vara väldigt jobbigt för dig att ha ett sånt schema, det skulle aldrig funka här heller då mina båda är lika kvällströtta.

Hoppas att det löser sig för er, det är värdelöst att behöva lita på andra hela tiden, även om dom gärna ställer upp. Det känns inte roligt för en annan ändå.

2009-12-05 @ 07:08:51
URL: http://monstermorsans.blogg.se/
Postat av: Kajza

Jag tycker inte att du ska känna att du gnäller på ditt schema. Ja menar med ditt liv så måste det ju funka med barn o hem o eftersom D ofta jobbar o är borta så är det ju du som ska sköta allt så. Självklart är det nåt som gnager ditt hjärta gumman!!! Hoppas det löser sig snarast så du slipper oroa dig eller flr den delen gå ner i tid. KRAM KRAM

2009-12-05 @ 18:24:50
URL: http://kavatskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0