Klart,,,

Jupp In med tjejerna i bilen ner till Sunda,,, och Linnea valde ut en Fin Kungsgran,,,, men fy 400:- jaja det är ju bara jul en gång om året,,, Killen slänge in granen i skuffen sen hem,,, så nu står den här ute i väntan på att komma in,,, MEN det får sambon hjälpa till med,,,, Om han kommer hem skapligt idag,,,, han skulle vara på kontoret idag, men det blev en massa annat åxå så han får jobba i morgon med,,, men kl 16 åker jag & Barnen med fam Åberg till Getå & tomten så ska han med får han allt pallra sig hem till dess,,,, :P

När vi hade kommit hem med granen skulle vi göra varm oboy och limp macka,,, då hade vi nästen INGEN mjölk,,, SUCK MÅSTE jag på med overaller och in med barnen IGEN för 2 liter mjölk?? Nä
Linnea & Ida va ensamna hemma i 5 minuter,, jag tog tid,,, för fort gick de,,, och när jag kom hem hade Linnea Låste dörren så att ingen skulle komma in ,,, duktiga tjej,,, så hon Låste upp till mig sen sa hon att Pappa (D) ringt så hon hade svarat i telefonen & pratat med D,,, haha Hon är bara FÖR duktig,,, hon hjälper Ida med ALLT,,, då Ida vill,,,, oftast gapar & skriker hon,,, haha Som nu när Ida gärna Bajsar & Kissar på toan så hjälper Linnea henne,,,,

I morse va Ida utan blöja bara i trosor då råkade hon kissa en svätt på golvet och då vi torkade upp sa jag att kissa gör man ju på toan eller pottan,,, JA sa hon så stort,,, sen på med Nya trosor och efter att tag sa hon TISCH mamma TISCH,,,, villket betyder Kiss,,,, så då sprang hon in på pottan & kissade,,, hihi skönt att hon hajjat,,,,och tycker det är KUL,,,,Speciellt att spola,,,,

Linnea han med lite pyssel på dagis trots sjukdom,,, en Lyckta & en Tomte,,, Underbara

 Vi tände tomtebloss,,,, OOO va spännande,,,






Vi har gjort Fina Is lycktor,,,,




Mysigt med SNÖ.... Tempeltons & novas gångar på baksidan,,,, vi ska även skotta en gång till TOMTEN,,,


OO Nu kom D hem,,,, vi ska fixa till & klä granen,,,, JIHOOOOO undrar om jag ska passa på 07.00 i morogn och handla Julmaten på COOP EXTRA dom öppnar ju då,,,, hmmm jaja vi får se,,, Men jag vill åka SJÄLV ALDRIG att jag åker & storhandlar med 2 barn,,,,jag blir svettig bara av tanken,,,
Så det blir väl att handla på Julaftonsmorgon,,,
 
D räknade lite snabbt ut att han Jobbat över 100 timmar DENNA VECKA!!!!! Helt GALET!!!
Så nu vill vi att han ska få lite ledigt!!!

ikväll ska vi klä granen,,,, Linnea LÄNGAR sen ska vi Äta Ostbollar som vi köpte i lördags men Aldrig käkade på,,,
Så det har hon bestämt!!! Chefen i familjen,,,

ÅH nu leker Linnea & Ida doktor,,, villket LIIIV jag blir GALEN,,,, Linnea grinar AAAAJ IDA Ida skriker och så OSAMS Igen,,,,  men ÅÅ Underbara Syskonkärlek,,,,eller INTE (GRRRRR)

Kram på er
FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0