OO längesen nu!!!!

I går tisdag va jag ledig,,,, Karin & Hannes kom förbi på en fika,,, & Pappa,, det va Nice,,,
Mina barne bråkade hela dagen,, (ovanligt),,,, jag & Ida blev osams hon slog mig på benet,,, så jag skickade in henne på Rummet,,, JISSES så Ilsken hon blev,,, hahahah knappt jag kunde hålla mig för skratt!!!

På kvällen va det Dags igen,,, för Julfest med Gallerian!!!! Det va Super kul,,, ASA god mat och sällskap men bäst av alla TRUBADURERNA,,, Fredrik & Jocke bara såå bra,,,, villken Duo!!! GRYMT killar!!!!
Vi va på ett ställe som heter pelles lusthus,,, jag hade ALDRIG varit där,, men villket LUSTHUS!!! OJOJOJ va grejor,, svårt att förklara men bara SÅÅÅ mysigt!!! Måste ta dit min far på en fika det skulle han gilla!!!!

Bjuder på lite bilder,,,


Fredrik & Jocke

 Dryck,,,, synd att man Körde!!!

 Fina & DJÄVLIGT roliga Killarna!!!!!





 MAAAT

 NÖJD Pär

 Toan,, massor med mysiga små saker!!!



 Villket ställe Gammla burkar ÖVERALLT här skulle farmor vara Hon som sammlar på Burkar hon med,,,,



 E dricker kaffe på Bit!!!!



 Haha Kollar hur kameran funkar!!!!

OPS,,, lite fööör mycket!!!

BSB!!!!! *asg*


GRABBARNA!!!!






Jag filmade en snutt med,,, LYSSNA PÅ MAX (mahmoud)!!!! hahahahaha



Vi hade som valigt super duuuper skoj,,,, men det blev inte så sent,, va hemma vid halv elva,,, skulle ju upp i morse TIDIGT & Jobba!!!
Vaknade av att jag va TJOCK i halsen & snorig,,, Nu är det ännu värre,,, helt Igen täppt HATAR de,,, SUCK,,, vi som ska på julbord med Daniels Jobb på lördag,,,, hoppas jag INTE blir sjuk,,, och på fredag ska jag Rönka mig för att Kolla stenarna,,,, det vill jag INTE Missa,,,,,

Idag va Linnea med sin dagiskompis Mitra hem,,,, dom hade haft JÄTTE mysigt,,, mitras mamma ringde mig på jobbet & frågade om Nea va Allergisk mot nåt?? Nä sa jag ,,, jaha sa hon för Linnea hade sagt att hon va Allergisk mit GRÄDDE?? hahahah bara för att hon INTE gillar det,,, hon är för rolig!!! dom skulle äta Pannkaka till Mellis & då hade hon sagt det!!! *fniss* mammas Gumma!!
Jag & Ida stannade till hos mamma & tog en fika innan vi hämtade Linnea,,,,
Sen hem Laga mat Duscha barnen och Natti Natti,.,,, D va hemma vid halv sex så vi hjälptes åt!!! SKÖÖNT!!!

Nu hade ju jag tänkt kolla på GREYS men det ÄÄÄR inget,,,, VARFÖR??? SUCK,,, nån Info jag Missat,,,, då kan man lika gärna gå & Lägga sig,,,, Upp med Tuppen i morgon med,,,,
I morgon ska vi fika hos Tove,, det ska bli trevligt de va LÄNGESEN,,,,

Hoppas ni Får en fin Onsdag trots att det INTE är GREYS,,, buhuhuuu

Puss & Kram
FIA


Kommentarer
Postat av: Ullis o Emil

förra veckan va säsongens sista tydligen. Kommer väl nya i januari eller så..

2009-12-10 @ 20:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0